haraldsenracing Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Skrevet Mars 16, 2011 har studert litt meir på bremsen på m3`en. ser ut som lakka K-sport bremser men er ikkje sikker siden det ikkje er stempla inn noko merke på di . det er 330 mm skiver og 6 stempla calipter. nåken som ser ,eller kjenner igjen kva merke det er ??
haraldsenracing Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 update! har sveist ferdig det som var igjen av rust på M3`en og ribba den klar til lakk. var og levert den på lakk på frdag:) håpe den snart er klar så eg får montert den fekk tak orginale frambremser og så er greit å ha liggande i tilfelle bt sko stoppa meg og henga seg opp i 330mm bremsene:P handla nye framskjermar og lika godt siden det var litt rust på dei som stod på. må ut til lakkeraren og valsa opp kanten på hjulbuen i tilfeller eg ska te med meir senk og andre felgar før den går i lakkboksen. blei ein god bestilling fra Koed og GS på nye klips og div for å gjera alt lettare ved montering. sendte og inn dei fleste skruane , panser hengsler og dørlåsar som eg demonterte til galvanisering. kjekt når alt ser ut som nytt
haraldsenracing Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 sandblåste alt av rust roser og rundt heila a-stolpen for å vera sikker har lever den inn på knapphus.
MrStåle Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Fin samling av biler du har. Godt å se en E30 M3 få godt stell Kor mange kvadrat er garasjen din? Bredde x lengde? Såg ut som du har god plass når du kun har to biler i den.
haraldsenracing Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 takk for det mrståle:) e ikkje heilt sikker på kor mangen kvadrat den er men er god plas ja når det kun er to bilar i den ja. har grav og i den så er grei plass å skru . har 4 stk av dei felgane ja ;P 8"x18 . er sommarfelgane te 36`en men den er skodd med m3 felgane nu
haraldsenracing Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 update! har gått noken veker nu , men va inne sjå lakkeraren i går og der va det gang på det m3`en blir sansynligvis lakka i dag
e30 tic Skrevet Mai 24, 2011 Skrevet Mai 24, 2011 Da var m3'en til Alex lakkert! Ser bra ut Alex har forresten en blå 2d 325 som etter mitt syn burde selges fortere enn svinnt for å finansiere grom deler til M3en Budrunde ønskes på pm
haraldsenracing Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 siste nytt!! Va og henta m3`en heim i fra lakkering i dag som e30 tic skrive blakkering blei bra , så nå er det berre å fyra i gang med montering så den kjem på veien snart . vente på ein pakke fra Koed med masse ymse klips og div til monteringa og så blir det ein god pakke fra gs og med litt knask. Alex har forresten en blå 2d 325 som etter mitt syn burde selges fortere enn svinnt for å finansiere grom deler til M3en Budrunde ønskes på pm hehe godt nåken gir med eit spark i rævo så eg klare å surra meg te å legga 325`en for salg heima igjen i garasjen eit bilde av 325i`en som er for salg . kjem salgs annonse på den med info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå