Chris_ Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Da skulle jeg bli kvitt noen deler jeg har liggende: - Bagasjelokk E36 coupe - Grå/sølv (?) - "spoiler" man limer på bagasjelokket (matt svart, ikke lakkert) - En hel haug med lister! (Til taktrekk og rundt omkring!) Bare spørr, så skal jeg se om jeg finner noe som passer Disse kan dere få - Bremseskive til E36 M3 (kun en) - Alpine CD-spiller med kontakter - Innvendige delen av takluka(grått stoff) - ++ Har en del andre deler også. Ligger i en eske i "garasjen", og husker ikke alt hehe Skal prøve å få tatt bilder av det og legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Opp igjen trenger ikke en haug med penger for dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Har du sorte A og C stolpe deksler? evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Tror de satt i M3en (har ikke den lenger) Så jeg har bare gråe. Kan dobbeltsjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 har ikke dører og framskjermer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 har desverre ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Bagasjelokket er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Hmm vet du om takluketrekket passer på en sedan? Er vel samme dommen på de? Hva skal du eventuelt ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Har du fortsatt den lille flippen til bakluka, evt pris? Hvilken type er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Skal ikke påstå at takluke listen er det samme på coupe og sedan, men dersom du vil ha den, kan du gjerne komme og hente den. Blir nok bare kastet etterhvert uansett. Flippen har jeg, vet du Har ikke minste peiling på hvilken type det er. Men den bygger vel kanskje 1,5-2 cm på det meste bak, tenker jeg. Fikk den med forrige bilen jeg kjøpte, og han sa det var til coupe. Så det er all informasjon jeg har Kan prøve å ordne noen bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavkaz Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 hei har du m3 liste til bmw coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 selger du interiøret? åssen ser det ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soro22 Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 eksos fra etter kat? vis du har send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå