Gå til innhold

89mod med 2.5l 24v turbo V.S ::SLETT:: beholder den


bjørn vidar
 Share

Anbefalte innlegg

sitter å vurderer å bytte ut en av bilene mine. så derfor lurte jeg på om noen viste hvor mye denne kan være hvert.

-Bmw 520i 89mod med 2.5l 24v fra 92mod. (km: 195k på bil, ca220-30k på motor)

-ganske hel og grei å se på. (liten skade på bagasjelokk,10*10cm)

-100% strøken innvendig(grått stoff) eneste er at den mangler klokke.

er montert turbo på den, men uten seriøse bud blir dette tatt av.

er ca 90% ferdig. Grunnmappet og kjørbar. men mangler å motere litt div.

oppsettet:

-t3/t4 turbo toppmontert

-bredbåndslambda

-perfect power tf-10 sprut

-to 315'' dyser i trykkrør rett før gasspjeld

-sinter 4-puck clutch lamell

-3'' strak eksos med en liten demper i enden.

-intercooler

-dumpventil

-oljetemp, oljetrykk og turbotrykk i a-stolpe. bredbåndslambda der klokka stod

Kan legge ut bilder hvis noen er av interesse. BUD

tenkte 25 uten turbo og ca 35-40 med turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som tar på seg mapping av slikt, og til hvilken pris ca?

Hvor mye effekt kan man regne med å få ut av standard blokk og drivverk, safe?

Mye arbeid for å sette bilen klar for evt teknisk kontroll/visning? Man må jo nesten regne med å bli stoppa en gang i blandt, og dette vises jo godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger med pc program som man kan mappe på selv. har jo bredbåndslambda, så ser blandinga der og så er det bare å fylle inn verdier. ligger på ca 12-13 nå. men får noen drops ned i 10/9 av og til. så den får endel formye bensin. men fungerer greit nå men trenger finjustering.

er ikke gjort noe med tanke på visning/godkjenning.

bilen er en real sleeper, så vekker lite oppsikt. vis du ikke gir på da :D

vet ikke hva men kan ta ut sikkert, men den lader 0,5/0,6 nå og er ikke tegn til tenningsbank.

gidder ikke overdrive så vil tro det er ca 240-250hk nå. med den ferdig instilt så henter du kanskje 10-20hk ekstra??

skal få tatt noen bilder og lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...