bjørn vidar Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 sitter å vurderer å bytte ut en av bilene mine. så derfor lurte jeg på om noen viste hvor mye denne kan være hvert. -Bmw 520i 89mod med 2.5l 24v fra 92mod. (km: 195k på bil, ca220-30k på motor) -ganske hel og grei å se på. (liten skade på bagasjelokk,10*10cm) -100% strøken innvendig(grått stoff) eneste er at den mangler klokke. er montert turbo på den, men uten seriøse bud blir dette tatt av. er ca 90% ferdig. Grunnmappet og kjørbar. men mangler å motere litt div. oppsettet: -t3/t4 turbo toppmontert -bredbåndslambda -perfect power tf-10 sprut -to 315'' dyser i trykkrør rett før gasspjeld -sinter 4-puck clutch lamell -3'' strak eksos med en liten demper i enden. -intercooler -dumpventil -oljetemp, oljetrykk og turbotrykk i a-stolpe. bredbåndslambda der klokka stod Kan legge ut bilder hvis noen er av interesse. BUD tenkte 25 uten turbo og ca 35-40 med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 kan ta bilder ja. står med turbo nå. men alt dette er helt nytt så det blir tatt av før salg hvis ingen kommer med seriøse bud. tenkte rundt 25 uten turbo og ca 35-40 med turbo(alt ca 1 mnd gammelt og koster ca 25k) men med kontanter og et bud så kommer man langt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogi13 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Ville gjerne sett bilder av bilen jeg også. For min del ville jeg hatt den uten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hvem er det som tar på seg mapping av slikt, og til hvilken pris ca? Hvor mye effekt kan man regne med å få ut av standard blokk og drivverk, safe? Mye arbeid for å sette bilen klar for evt teknisk kontroll/visning? Man må jo nesten regne med å bli stoppa en gang i blandt, og dette vises jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 følger med pc program som man kan mappe på selv. har jo bredbåndslambda, så ser blandinga der og så er det bare å fylle inn verdier. ligger på ca 12-13 nå. men får noen drops ned i 10/9 av og til. så den får endel formye bensin. men fungerer greit nå men trenger finjustering. er ikke gjort noe med tanke på visning/godkjenning. bilen er en real sleeper, så vekker lite oppsikt. vis du ikke gir på da vet ikke hva men kan ta ut sikkert, men den lader 0,5/0,6 nå og er ikke tegn til tenningsbank. gidder ikke overdrive så vil tro det er ca 240-250hk nå. med den ferdig instilt så henter du kanskje 10-20hk ekstra?? skal få tatt noen bilder og lagt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Kan være interessert ja:) venter i spenning på bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 jeg må desverre skuffe dere håpefulle jeg beholder bilen selv. har fått gjort litt mer på den og hatt noen kjøreturer og det blir bare heftigere og heftigere. anbefaler alle å dytte oppi en turbo i bmw en deres. det er det eneste de bilene mengler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå