kenmyh Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Ja, som topic sier.. Hvor sitter kamsensoren? Jeg har ikke funnet den i motorrommet enda, og jeg blir ikke klok på Heynes Manualen min heller.. Så does anyone know? Kenneth
Morty999 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 åssen bil/motor? e36 med m50? isåfall sitter den rett under innsugsrør på syl 1 ca.. og peker fremover..
Morty999 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 fant ett bilde ifra tråden din hvis du tenker deg løfteøret i forkant på motor på bildet. så kan du se bak der hvor du ser midt i hullet på øret.. der sitter den og peker fremover..
///Naitsirk Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Plassering som morty sier Av med oljefilterlokk, åndingsrør, vanosmagnetventil..så sitter føleren skrudd rett inn i toppen under der magnetventilen satt. Sitter med en 5mm umbrako skrue tror jeg. Så stikker du handa under innsuget og napper ut andre enden av sensoren Veldig kjapp og enkel operasjon som tar 15 min.
kenmyh Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 AHA! Da var det den jeg så i sta da.. men var ikke sikker Da sjekker jeg etterpå! Thanks, guys! Men ja, er en E36 med M52 motor!
e3978 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 ///Naitsirk skrev: Plassering som morty sier Av med oljefilterlokk, åndingsrør, vanosmagnetventil..så sitter føleren skrudd rett inn i toppen under der magnetventilen satt. Sitter med en 5mm umbrako skrue tror jeg. Så stikker du handa under innsuget og napper ut andre enden av sensoren Veldig kjapp og enkel operasjon som tar 15 min. Satan jeg begynner å tvile på enkelte bmw-verksted Da jeg kjøpte bmw'en min gikk føleren til helvete, ringte da verkstedet og de sa det var en times arbeid...Hadde ikke særlig peiling da så jeg lot dem gjøre det...
e3978 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 hva er prisen på en slik føler? Koed eller GS....
kenmyh Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Jeg satt og så litt på jobben i går, og det så ikke så ille ut.. En 15 mm for vanos-en, og et eller anna for å oljefilterlokket, også skal den vel være tilgjengelig! Så skal se om jeg ikke får skrudd i morra eller torsdag... er lite fristende å gå ut i 16 minus for å skru...
HMW Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Har fått høre at de som blir solgt på gs ikke er særlig holdbare. Kjøpte en selv der som holdt litt over fire måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå