hanskr Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 e34 selgast i deler 95 mod km 308 har den rulla. Selgast grunna for mykje rust. alt er i bra stand bortsett i fra rust, kanaler må skifast og heile bunnplata på bilen grunna rust fra innsida og ut :S så utveindig på skjermer og dører er de også tildenser til rust / rustbobbler
Sphinxy Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Hei. Jeg er interessert i frontfanger og spoiler. Fører- og passasjer-sete ser bra ut, så jeg er også interessert i dette. Har du satt noen priser ?
hanskr Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 du har pm alt av intereør i bilen er strøkent. eit lite merke på førarsete eit kutt på1X1cm er alt eg finner av skader
syncplay Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Hvor mye for interiør da? Og hvor mye rust er det på dørene? Bilde?
kbpE30 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 du har pmalt av intereør i bilen er strøkent. eit lite merke på førarsete eit kutt på1X1cm er alt eg finner av skader du har pm
hanskr Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 bilen er solg.... gjekk fort gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå