janerik171187 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 har en liten mistanke om at kupefilteret kan være tett da det blåser dårlig i bilen min, hvor sitter det og hvordan enklest mulig bytte\fjerne det evnt? om jeg har det da hehe 1991 mod uten ac forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 De sitter oppe ved torpedoveggen en på hver side på M52. Jeg vil tro det er det samme på M50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 SØK! Ligger en guide her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Ta og sjekk på realoem eller gs om bilen din faktisk ble levert med kupefilter. Min er ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Om du har kupéfilter sitter det isåfall her. For å få utskrift av utstyrsliste kan du bruke denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå