sv90 Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 har en 318is jeg vurderer og selge *bimmers tilbud tin den som er rask, kan følge med en hel dele motor samt noe annet e36 stash og 17 eller 18'' sommer felger* coupe 95 modell full m pakke fra fabrikk m3 speil bilstein sprint dempere h&r senke fjærer h&r stab stag forann og bak 30 mm forann powerflex under hele bilen eismann eksos bakrute senker ACS sport seter i del skinn klima anlegg svart tak trekk ny lakkert for 1 måned siden. engle øyne lykter rust fri!!!!! ebc bremse skiver foran og bak med green stuff klosser intigrert rulle gardin m girkule med lys i varme seter lys pakke short shift. byttet mellom toner foran. samt diskanter. 6x9 i hatte hylle. hifi anlegg (org) lille kjørekomp. km 202.000 går meget god til is og være.. siste generasjons m42 motor og er veldig frisk.. motorsport internasjonal lister på dørene og innstegslister.. tror det er sperre på denne da men spinner på begge hjulene på snøen Veldig morsom og kjøre nettop hatt olje servis på bilen der det ble fylt castrol olje og montert nytt orginalt olje filter helt sikkert noe jeg har glemt.. ta kontakt vis du er int.. prisen sitter jeg til 50.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 det små dillet av deksler og lister som mangler blir montert i morgen.. bilen har kun vært 2 uker på veien (ca) siden hellakkeringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 kan selges for 55 med 16'' nye vinter dekk og ny lakkete felger ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 hopp. blitt montert ny rute nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 opp. 55.000 listene ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 har vært et par og sett på den. men ikke solgt enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 .................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Gamlebilen min dette. Jeg hadde den fra 2004 til 2007 og kjørte vel den fra ca 85.000 til ca 155.000. Er nok jeg som har montert mesteparten av det ekstra som er på den. Den hadde dog ikke noe diffbrems når jeg hadde den.. faktisk var den spektakulært dårlig på vinterføre pga de stive stabstagene, men tilsvarende mer moro på tørt! Den var ellers i VELDIG bra stand når jeg solgte den i 2007, og ut i fra bildene ser det jo ut som senere eiere har holdt den i form. Mange er sikkert skeptiske til interiøret, men det er faktisk veldig kult i virkeligheten. Er nok verdt en titt denne hvis man er ute etter isbil. Friiii bømp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Gamlebilen min dette. Jeg hadde den fra 2004 til 2007 og kjørte vel den fra ca 85.000 til ca 155.000. Er nok jeg som har montert mesteparten av det ekstra som er på den. Den hadde dog ikke noe diffbrems når jeg hadde den.. faktisk var den spektakulært dårlig på vinterføre pga de stive stabstagene, men tilsvarende mer moro på tørt! Den var ellers i VELDIG bra stand når jeg solgte den i 2007, og ut i fra bildene ser det jo ut som senere eiere har holdt den i form. Mange er sikkert skeptiske til interiøret, men det er faktisk veldig kult i virkeligheten. Er nok verdt en titt denne hvis man er ute etter isbil. Friiii bømp! hallo hallo ja bilen er i utrolig bra stand teknisk! desverre så var den ikke noe pen kosmetisk når jeg kjøpte den. men jeg har fikset alle bulker osv. så ble den lakket oppigjen i carbon sort! ja er mangen som ikke har vært så glad i det interiøret men jeg syntes ikke det er gale i det hele tatt! alt annet er jo svart inni bilen så er i grunn tøft! ang vinterføre syntes jeg ikke den er dårlig. faktisk ikke stått fast med bilen en eneste gang selv med så mye snø vi har på vestlandet for tiden.. er veldig usikker på om det er sperre på den.. men den spinner på begge hjulene. noe ingen av de andre e36'ene jeg har hatt har gjort! men sitter og angrer litt på at jeg lå den ut for salg så vurdere og beholde den men er ikke sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 utrolig mangen som kontakter meg ang bilen men ikke har penger.. seriøse kjøpere kan ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Ville forsikret meg om det var diff brems eller ikke mtp salg Om det er det, så er det jo et stoort pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 skal få sjekket opp i det.. haar sett under men kunne ikke se noen S på den så må jekke den opp og vri på hjulene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw vest Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 utrolig flott bil, er på utkikk etter e36 coupe så kanskje eg skulle hatt meg en tur å sett på din. fungerer takluken som den skal? Og det ang å spinne på begge hjulene på snø er vel ikke unormalt for biler uten sperr å gjøre heller mtp minimal motstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå