Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e36 325i jeg leker litt med tanken på å selge/bytte bort. :)

Litt info

- 1991 modell

- 4 dørs sedan

- Orginal 325i manuell

- Calypsorot metallic

- En del småbulker

-Forsterket bakstilling, med powerflex foringer (travers og bærearm) samt innsveiset m3 forsterkninger i festepunkt i karosseri.

- Skinnratt (mtech1) og mtech girkule i skinn

- Varmeseter

- Sentral lås

- Elektrisk takluke

- KN sportsluftfilter

- Supersport "catback" rustfritt.

- Nye hjulager bak, nye bremsebånd bak. Også ganske nye bremser.

- Baklykter med hvit blinkers.

- M3 kopi fremfanger ( ikke fin )

- Kmstand, 291.xxx. Ganske høykm stand. Motor går godt, tikker ikke, bruker ikke vann/olje.

- Godkjent senket med Apexi senkesett, godkjent i Vognkort.

- AEZ felger, 8x17. Står på Toyo R888 dekk i dimensjon 225\45\17 per dags dato.

- Skiltene ble levert inn. Må nokk på PKK for å få dem ut igjenn.

Bilen er ikke noe glansbilde, må ikke selges.

Hva tror dere dette er verdt? :D

Some pics:

w63g6nev09lxl5rl8k48.jpg

3hza24tj0kyszupz3lk4.jpg

kyhegm9rreit9upv4jwx.jpg

lpahz1tlfnvgfoz6qt3z.jpg

Skrevet

Har jeg sakt det ? Jeg bare spør hva folk tror den er verdt.

Jeg kjøpte den for å ha en bil jeg kan ha det morro med, for jeg har en slapp diesel bil til daglig bruk.

Jeg skrev at den ikke må selges. fordi det kan komme sånne seige medlemmer som deg, å si " den er ikker verdt mer enn 5k, så jeg kjøper den nuh..."

Skrevet

Så må du huske på at hva folk her inne ville gitt for den, og hva folk på finn er villige til å betale, er 2 forskjellige ting. Hadde du lagt den ut til 35k på finn hadde den nok blitt solgt riimelig fort, sett i betraktning hva prisene på "greie" 325'er ligger på der. Men folk her inne gjerne tenker at nah, 91 mod, gått langt, ikke ditt og datt av ekstrautstyr = lav pris. Så kan godt være du får mer for den på det åpne markedet enn hva det blir antydet at den er verdt her inne.

Skrevet
Så må du huske på at hva folk her inne ville gitt for den, og hva folk på finn er villige til å betale, er 2 forskjellige ting. Hadde du lagt den ut til 35k på finn hadde den nok blitt solgt riimelig fort, sett i betraktning hva prisene på "greie" 325'er ligger på der. Men folk her inne gjerne tenker at nah, 91 mod, gått langt, ikke ditt og datt av ekstrautstyr = lav pris. Så kan godt være du får mer for den på det åpne markedet enn hva det blir antydet at den er verdt her inne.

Har tenkt litt det jeg også!

Tenkte bare å finne en liten pekepinn på hvilken pris jeg kunne ha satt om jeg en dag legger den ut for salg. Tror nokk ikke det, men om budet er rett, eller om noen er intr i innbytte i noe tøft, så er det ikke sikkert jeg sier nei :)

Vet jo sånn ca pris no da :)

Skrevet

Er vel rett og slett finn.no som man kan finne ut hva man kan få for bilen.

Med et søk på finn:

Km stand 200-300000km

325

Sedan

Manuell

Bensin

1991-1994

3 serie.

Da kommer det opp 2 stykker

En til 35.000 og en til nesten 80.000.

35.000 er vel en mere reel pris på en slik bil.

Når det kommer til salg av "vanelig bil" er det bare å søke seg frem på finn.no med tilsvarende utstyr og mod km.stand mm så må man se.

Vil du selge bilen fort ja da tar man å priser dem etter de rimeligste eller om man tar litt høyere tar det nok lengere tid.

De fleste bruker vel finn.no om dagen om de skal selge bil, så å ta det som utgangspunkt er nok ikke dumt.

Ikke glem at mange (alle) skal prute ønkser du 35.000 sett den til 39.000 ;)

Autodb er det for mye useriøse folk, de som betaler 150-350kr for å annonsere bilen er som regel mere seriøse enn de som betaler 25-30 på autodb, mange dårlige annonser er det der og. Uten bilder osv...

Skrevet
Er vel rett og slett finn.no som man kan finne ut hva man kan få for bilen.

Med et søk på finn:

Km stand 200-300000km

325

Sedan

Manuell

Bensin

1991-1994

3 serie.

Da kommer det opp 2 stykker

En til 35.000 og en til nesten 80.000.

35.000 er vel en mere reel pris på en slik bil.

Når det kommer til salg av "vanelig bil" er det bare å søke seg frem på finn.no med tilsvarende utstyr og mod km.stand mm så må man se.

Vil du selge bilen fort ja da tar man å priser dem etter de rimeligste eller om man tar litt høyere tar det nok lengere tid.

De fleste bruker vel finn.no om dagen om de skal selge bil, så å ta det som utgangspunkt er nok ikke dumt.

Ikke glem at mange (alle) skal prute ønkser du 35.000 sett den til 39.000 ;)

Autodb er det for mye useriøse folk, de som betaler 150-350kr for å annonsere bilen er som regel mere seriøse enn de som betaler 25-30 på autodb, mange dårlige annonser er det der og. Uten bilder osv...

Jepp, finn er litt mer seriøst enn autodb ja! :)

vet jo litt ca nå da, om jeg finner på å selge:)

Men tror nokk jeg beholder den, for morro :)

Er vartfall det som er planen per idag :)

Skrevet
Jeg lurer litt på hvorfor du skriver at den ikke må selges?

Tror du bilen på magisk vis stiger i verdi dersom DU ikke MÅ selge den?

Noen som er i dårlig humør?

Trodde det var pris på bil det hjalt ikke rettskriving :(

Ufin nordlenning :grr:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...