sigvald Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Aux. ventilation må heller ikke forveksles med Aux HEATING.Beskrivelsen din av systemet er nøyaktig nok, men det du beskriver er Aux. Heating. Aux. ventilation har ingen funksjon som gir varme. ok sorry, min feil. Kan jeg da få lov til å spørre hva i all verden aux. ventilation er godt for? lite vits med ventilering i bilen dersom den nye lufta er like kald? er det for å få inn kaldere luft en sommerkveld hvis bilen har stått og steiket i sola hele dagen?
perpilot Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 ok sorry, min feil. Kan jeg da få lov til å spørre hva i all verden aux. ventilation er godt for? lite vits med ventilering i bilen dersom den nye lufta er like kald? er det for å få inn kaldere luft en sommerkveld hvis bilen har stått og steiket i sola hele dagen? Bilen er kjøligere å sette seg inn i når sola har stekt den i timesvis. På min som har heating også så er det samme timer og fjernkontroll til begge. Den velger ventilasjon eller varme etter om temperaturen er over eller under 16 grader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå