mr.turbo Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei. Selger noen 16" felger til BMW. Passer bla E46. Jeg har brukt dem på min M5 E34. Men måtte bruke spacere for og få dem lengre ut. 2000kr. Kan sende dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei.Selger noen 16" felger til BMW. Passer bla E46. Jeg har brukt dem på min M5 E34. Men måtte bruke spacere for og få dem lengre ut. 2000kr. Kan sende dem. Hvordan er det med mønster på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrydRe Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Vinter eller sommer dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hvis du ikke har solgt dem er jeg interessert! Send meg en pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.turbo Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Okei. pm sendt til deg Les: felgene er brukt på en M5 = fritt for mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå