Gå til innhold

problem med varmeaperate

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en bmw e34 92model, som jeg sliter med varmeaperate i. jeg får kun varme ut av det i frontruta, å dem på siene som varme siderutene, men ikke dem i midten og dem som er i dørene,gulve osv bak,

har netopp sjiftet termostat, netopp sjekket vannpumpa om at den virke bra, og det er nokk frostvæske.

noen som har nå forslag te hva som kan vær feil?

Skrevet

Da er det vel ingen feil med varmetilførselen. Er nok bare et spjell du ikke får åpnet slik at varmen kommer for eks på bena. Skruv opp og se om noe har hoppet av på innstillingene.

Skrevet

ok takker=) jeg skal prøv, men noen som vet om det e my og skru for å finn spjelle? pga den som du ska ta og skru på om du vill ha varm eller kald luft trur jeg står på kaldt hele tiden, pga ingen reaksjon når jeg skrur på den

Skrevet

Du kan se funksjonen på spjeldene dersom du fjerner hanskerom og panel til venstre for beina på passasjersiden. Bak panel er et plastdeksel som du og må skru bort. Så stikker du hodet inn og ser når du beveger spjeldspakene. Fint med godt lys. Da kan du se om ing beveger seg som det skal når du beveger spakene.

Men det skal være noen elektriske motorer som regulerer andre små spjeld for å regulere temperauren etter tempfølere. Selv om det ikke ser ut slik er det et slags klimaanlegg på de bilene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...