Lanzin Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 ......... Utrolig tregt og laste opp bilder i dag så prøver igjen i morgën Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 I dag plukket jeg ned hele eksosanlegget og varmeskjold for og plukke ned mellomakselen. Både for og forenkle monteringen av bakstilling og fordi jeg måtte bytte hardyskive og sjekke opplagringen. Monterte bakstillingen uten bærearmer for og lette vekten da jeg var alene. Har nå fått tak i bolt til støtdemper av Ballder som skulle ut i snøen og demontere den for meg på en søndag! Superservice! Gjorde seg med Powerflex !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Ser virkelig ut til og være ett godt karosseri og bruke kroner på det der ja. Med tanke på prisen du ga for bilen, så vil jeg si det var ett kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Ser virkelig ut til og være ett godt karosseri og bruke kroner på det der ja.Med tanke på prisen du ga for bilen, så vil jeg si det var ett kupp. Vel.. med tanke på hvor mye jeg må bytte for og få den grei så synes jeg ikke det var et kupp liksom.. Men helt grei pris Brakk en bolt til i dag... kanskje du har Glidebolt til calipper bak.. Så tråden din med 524en.. har du dørene enda? de var mye finere enn mine.. samme farge også? Diamantsvart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Hatt hjelp av svogeren de siste dagene.. her i gang med plugg og luftfilterskifte.. Ivrig Bimmersvanker: Powerfulglenn Montert mellomaksel,varmeskjold og bærebruer bak.. den nye bolten gjorde nytten sin Brakk forøvrig en ny bolt.. denne glidebolten til calipperen bak må erstattes..greide og redde gjengene Monterte mine hjemmesotede grøftelys og frontlykter.. ble helt ok.. ikke topp finish med spray,men så er lyktene slitt også.. Kommer mer bilder og info i morgen på dette spennende prosjektet i morgen.. da begynner jeg på forstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Ser virkelig ut til og være ett godt karosseri og bruke kroner på det der ja.Med tanke på prisen du ga for bilen, så vil jeg si det var ett kupp. Vel.. med tanke på hvor mye jeg må bytte for og få den grei så synes jeg ikke det var et kupp liksom.. Men helt grei pris Brakk en bolt til i dag... kanskje du har Glidebolt til calipper bak.. Så tråden din med 524en.. har du dørene enda? de var mye finere enn mine.. samme farge også? Diamantsvart? En slik bolt skal da være fullt mulig og oppdrive her også ville jeg påstå, men er ikke hjemme fra jobb før 15:00 ihvertfall. Fargekode på bilen tilsier det samme som du har ja, og dørene er er her ennå. Bilen er omlakkert en eller annen gang, men fargen ser ut til og matche den fargen som er i motor rommet, så vil tro de dørene da skulle være midt i blinken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Fikk i dag skaffet den brukne bolten på et huggeri.. ikke kos og ligge i snø og demontere. Monterte bolten,og da er alt ferdig bak for denne gang utenom og lufte bremsene og montere eksosen.. Så da begynte jeg foran.. demonterte alt i forstilling v side og byttet bærearm,casterstag,hjullager,fjær,demper,stabstagledd,Sporestang\endeledd med styretøyet(hele staget) og hjelpesnekke. Tar andre siden i morgen. Powerflex på alt Dårlig passform på supersport dempere,men det gikk.. Fikk montert alt i fronten som har med lys og grill\nyrer og gjøre,og synes det ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Jeg har en M5 frontfanger liggende.. og mulig fått tak i bredfront og M5 skjørter.. Mangler bare en rimelig M5 Bakfanger... Dette blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Liker prosjektet ditt, dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Liker prosjektet ditt, dette blir bra. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Det Gjorde seg med lyktene ja Det ble drit bra Du er utrolig effektiv når du jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Det Gjorde seg med lyktene ja Det ble drit bra Du er utrolig effektiv når du jobber Blitt noen timer med bilmekking gjennom åra... kos og jobbe på egen bil til en forandring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Etter en god pause med pallespikring så stoppet fremgangen opp litt.. Byttet alt i styring Fullstendig liste over hva jeg har byttet kommer litt senere. Ble ikke fornøyd med senk... senket for mye bak.. har seget litt mer etter bruk. Veldig humpete fjæring.Synes bakfjærene kunne vært stivere og stivere dempere foran.. Men blir vel ikke fornøyd før jeg har skaffet coilovers vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå