Gå til innhold

Oem stor navi-spiller i e39 / 2din dvdspiller

Anbefalte innlegg

Jeg er på tanken om å bytte ut orginalspillern i e39'en min, en business cd.

Har sett både Dynavin og hualingan har en etterlikning av BMW's store naviskjerm, men synes disse blir for falske kopier til at det passer, har sett bilder av de, men finner det rett og slett ikke pent. Har en 2din-ramme liggende som jeg tenkte å bruke, men innerst inne har jeg mest lyst på oem navi-pakken!

Noen som har bygget om tidligere? noen erfaringer og pris osv?

Eller anbefales det å kjøpe en 2din dvdspiller?

Isåfall faller det nok på pioneers AVH-p4200, hadde p4100 i gamlebilen, og er ganske fornøyd med det forsåvidt!

Planene er å bygge ut anlegget med 4-kanals og monoblokk, så 3*rca hadde jo vært det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta min Dynavin v5 på posten i dag, syns den er klin lik originalen jeg?! Så har den 100000000x fler funksjoner enn den tragiske org. navien. Kan koble på det som kan kobles på, innganger til alt mulig. USB, AUX, Iphone/iPod, ryggekamera, SD slot osv.. Hva kan man med org navi? Navigasjon og høre på cder/radio og kassettene mora di aldri klarte å kaste, og lese av kjørekomputeren som allerede er i speedoen. Og ikke minst så koster org. navi ferdig montert hos bmw rundt 30.000.(?) Dynavin spilleren koster under 5 lapper. Så i mine øyne er Dynavin det beste alternativet jeg har sett til original navi, derfor jeg kjøpte den selvfølgelig :)

tyj2fq7571mua2sdj3ty.jpg

psl1d3rnpzxee3pxq7pi.jpg

Skal oppdatere show tråden min etter jeg får montert denne på søndag, så kan jeg si hva jeg synes og legge ut noen bilder. Hadde original navi i gamle e46'n, kan ikke skryte på den noe særlig akkurat, null tilkoblingsmuligheter omtrent og lite funksjoner. Kommer med erfaringer av dynavin spilleren så fort jeg får testa den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da, de ser ikke så fæle ut, men e39-versjonen skulle gjerne passet med farge og at den hadde vært rett i fronten.

Men e46-modellen passer nok bedre utseendemessig ser det ut som! er ganske dilemma det her altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...