Gå til innhold

hund omplaseres til snille mensker bilder:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

stokker er mellom sandefjord og tønsberg er lydig og snill hører på det du sier og ber om er jo oppvokst med barna mine og mange andre hunder rundt seg så jeg har vært veldig nøye med sosialisering av hunden

Skrevet

ja så lenge hund får ett godt hjem er jeg fornøyd det som er viktig for meg kan gjærne kjøre og møte folk og alt så lenge jeg vet hun kan få ett godt nytt hjem :)

Skrevet

jobber faktisk i skien om dagen jeg hehe.

flytter i morgen men har hunden hos min foreldre nå om dagen siden jeg ikke kan ha den der jeg flytter bare ta den tiden du trenger, viktigste for meg er att ho ikke blir sånn hund som får masse hjem for att folk ikke kan ha ho :)

Skrevet

Ah.. Ja du ser jeg kunne tenkt meg att hundene hadde møtts først for å se hvordan det går..

Så måtte jeg tatt en runde med meg selv om jeg skulle hatt en til :)

Kommer den på innkalling?

Skrevet

som regel gjør hun det vant til og gå løs oppe hos mine foreldre da de bor på landet mamman til min samboer har trent opp politi hunder og sier att det er like lett og trene hunden vår.

hun har vell stukket av 2 ganger i løpet av disse 3,5 åra :)

Skrevet

Har selv tatt over ei shæfer i 2001 som var 2 år gammel. Aldri angret, fantastisk hund.

Kjenner faktisk noen på(i?) stokke. Kan høre med dem om de er interessert.

Har selv vurdert å anskaffe meg en hund til, men ikke heeeelt enda. Uansett, skal sjekke litt :)

Skrevet
Har selv tatt over ei shæfer i 2001 som var 2 år gammel. Aldri angret, fantastisk hund.

Kjenner faktisk noen på(i?) stokke. Kan høre med dem om de er interessert.

Har selv vurdert å anskaffe meg en hund til, men ikke heeeelt enda. Uansett, skal sjekke litt :)

kjempe flott så lenge det er ortlige mensker er det bare flott :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...