Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja da får man det samme i sverige til 1/3 av prisen. Er nå prikk likt bilde dere begge har. klracing.se

Da syntes jeg du skal kjøpe en fra sverige siden det er 1/3 av prisen. 1/2 av prisen er mere riktig + frakt

Kan ikke være rimligst på alt

ikke sant at det er jævlig kjedelig at mange av dem her inne:jammen atte du får billigere ett annet sted etc...

syns at folk skal respektere allerede billige priser som MV og vi driver med...eg tror nok at folk får opp øynene når slutt faktuaren på varen dem kjøper i utlandet blir gjort opp..da er vi ikke så dyre allikevell :D

ikke meningen og kludre til annonsen din MV

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kim har et godt poeng her :) Mange glemmer toll/mva/avgifter mm å handle fra utland!

Men da er det slik med Sverige at de har lik mva sats som norge så de blir ikke noe ekstra mva så lenge firma som selger dette i "utlandet" trekker fra sin mva. (Det er ikke alle som gjør dette)

Så har man kursen, svenkse krona er vel litt svakere enn norske krona så man får igjen bitte litt der :)

Frakt som dreper som regel..

Fks skal du bestille en liten ting fra ppf som veier nesten ikke noe har du frakt på min 500kr uansett. Det kommer også mva på frakten.

Mange ser ikke den endelige summen ut av dette, at de glemmer frakt mva mm.

Nesten som å høre noen sier,ååå jeg har 50% rabatt der og der. Men hva hjelper det når bruttoprisen er høyere en hos andre som man f.eks har 30% rabatt hos og man kommer ut med samme utfall i summen. Det høres så bra ut mange ganger, men er ikke alltid det!

Dette er bob bob helt ettersom hva folk ønsker.

Skulle det f.eks være feil produkt man får er det ikke så enkelt med "utlandet" bestandig.

Mange gir rett og slett F...

Det kan jo også oppstå i norge, men sansynligheten er minimal for å gjøre seg til "kjeltring" i eget land/by/fylke mm.

I tillegg kommer som regel varene raksere og :) Og frakten rimeligere..

Men nå er det nok om dette, skulle liksom ikke bli en diskusjon ut av denne tråden.

Men gode tilbud til forbrukere på "nesten alt"

Men er desverre slik at man kan ikke være konkeransedyktig i pris på alt ;)

Skrevet
OT : Hvor mye må man handle for for å oppnå rabatter etterhvert ? :)

Dette går i snitt over 4mnd, handler man for en vis sum på 4mnd blir man "oppgradert" til endten sølvkunde/gullkunde.

Hva den endelige summen er for dette er litt opp og ned :)

Har vi en kunde som mener han har handlet mye, tar av en vi opp denne saken å ser på hva han/henne har kjøpt i løpet 4 mnd periode. Da blir vi sikkert enige om noe om kunden har "rett" :)

Ikke noe fasit svar på dette ennå, men vi skal sette en fast sum på dette etterhvert da blir det oppdatert på nettsiden.

Vi har gjort det slik fordi mange glemmer forum rabatter vi har satt og ikke får med seg dette.

Derfor fant vi ut at det var bedre med Logginn registering på nettsiden der man evt får en fast rabatt hver gang man handler/logger seg inn.

PS forum rabatten er nå fjernet!

Skrevet

Syns det er flotte priser jeg, og ikke minst service! Handler heller dyrere ting hos en trivelig forhandler, enn litt billigere hos folk som egentlig ikke vil at jeg skal handle av dem...

Forresten, 6puk clutch og Sachs trykkplate m50b25, ZF kasse, pris på dette? :)

Skrevet
Syns det er flotte priser jeg, og ikke minst service! Handler heller dyrere ting hos en trivelig forhandler, enn litt billigere hos folk som egentlig ikke vil at jeg skal handle av dem...

Forresten, 6puk clutch og Sachs trykkplate m50b25, ZF kasse, pris på dette? :)

Takker for det :)

Hvilket svinghjul skal du bruke?

M50 eller M20? Anbefaller å bruke m20 svinghjulet.

Skal gi deg pris når jeg har fått svar på dette.

Skrevet
fikser du en god pris på Precision 6265 med AR 0.96 eksoshus. ?

Disse prisene er så presset fra før hos alle leverandører i norge.

8500kr er prisen, den er ikke noe å gjøre med. Desverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...