DjaxxesE34 Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Hei Kjøpte meg powerfilter idag, så skulle jeg montere dette her på. Så fant jeg ut at det går 2 slanger med kjølevæske i til den originale Luftfilter boksen. Hvordan kobler du dette når du skal ta på Powerfilteret? har hørt at folk bare legger dem oppåver slik at det ikke renner ut noe Motor M50
OLEZZ Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Det er for å varme opp luftfilterboksen / spjeld når det blir kaldt og ting kan fryse. Denne kan du bare legge i motorrommet evt. Den er ikke et must.
DjaxxesE34 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Skrevet Desember 2, 2010 Fant det ut! , Til dem som lurer på det samme!, Du må bare koble de 2 slangene isammen, slik at Kjølevæsken går i rotasjon
Olelink Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Bare en liten bemerkning, den er ikke for å varme opp luftfilterboksen, kun gass spjeldet. Den delen du plugger inn i luftfilterboksen er en termostat og åpner for sirkulasjon av kjølevæske inn på gass spjeldet hvis det blir under en viss temperatur på lufta inne i luftfilterboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå