Gå til innhold

lufter min 525i 24v til salgs

MGN90
 Share

Anbefalte innlegg

du vet væll alt du, synsk vetu;) du sjer væll ka det står no enda du sitter der hjemme..

nja det var 4dørs, er ikke så spess gla i e30 4dørs, det må enten vær e30 stasj eller 2dørs, sry

å foresten det var 225/45 dekk, så folk kan regn om 27,5cm til tomme da, å 23cm til tomme, 23 cm fram og 27,5bak. men vist du ikke har noe annet å driv med så treng du ikke å skriv noe mer her. takk for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfelgene er nok 9-9.5" brede. Hadde de vært noe bredere hadde de stått mye lengre ut i hjulbuen uansett innpress, da E34 ikke har plass til noe bredere enn 10.5" uten at hjulet enten stikker utenfor hjulbuen eller kommer borti svingarmen på innsiden. De hjula der er jo en god tomme inni hjulbuen.

Forøvrig en pen bil med pene felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, men jeg orker ikke å diskuter om felgene før jeg har tadd av felgen, jeg skal pm deg når jeg har fåd tid til og tad av felgen og sjekket, men va domt jeg ikke tok bilde av felgan imens jeg hadde på 275/45dekk, pga jeg hadd fåd på mer på felgen, å til en opplysning så har æ breda ut hjulbuen litt for å få plass=)

men skal pm deg når jeg har tadd av felgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, men jeg orker ikke å diskuter om felgene før jeg har tadd av felgen, jeg skal pm deg når jeg har fåd tid til og tad av felgen og sjekket, men va domt jeg ikke tok bilde av felgan imens jeg hadde på 275/45dekk, pga jeg hadd fåd på mer på felgen, å til en opplysning så har æ breda ut hjulbuen litt for å få plass=)

å til en opplysning du får ikke fingran dine imellom dekke og hjulbuen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker, men jeg orker ikke å diskuter om felgene før jeg har tadd av felgen, jeg skal pm deg når jeg har fåd tid til og tad av felgen og sjekket, men va domt jeg ikke tok bilde av felgan imens jeg hadde på 275/45dekk, pga jeg hadd fåd på mer på felgen, å til en opplysning så har æ breda ut hjulbuen litt for å få plass=) e ikke rart felgen e litt innom når jeg har valsa ut lit da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...