w-132 Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Hei, eg er heilt ny på forum her Eg kjøpte min Fuste Bmw e34 Automat 90model (Motor M20-B20) av ein kompis så hadde tatt ut motoren i bilen får han skulle bytte, eg kjøpte bilen uten motor, og bytta topp og toppakning, å reg reim osv, eg var veldig nøyen og passet godt på at Kammen var på merke samme med veiven, eg har aldre i mitt liv skrud i ein bmw og kobla lednigsnette, han andre hatte kobla ut heile ledningsnette og eg måtte sette allt sammen, har hatt store problemer med å få Gnist men det er fikset nå, å har noen stikk "Koblinger" eg ikke finner ut va ledninger så skal høre til. men bilen starta ein gang igår å sveiv i 3-5sek så stoppa bilen å svive, nå får eg ikke meir start på ann, eg har prøvd med startgass og allt, har byttet pluggledninger og, men skal bytte plugger idag, får det er gnist men ikke snakk om den starter, å har tatt Komp test å alle 6sylinderene er på 8,5bar trykk, det kommer litt røyk ut fra innsuge der lufta kommer inn i innsuge, men de lukter ikke eksos :/ noen vært borti dette før? viss noen kan hjelpe hadde det vert kjempe fint Takker får svar på Forhond Mvh Stian
SweetBMW Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 du er sikker på du ikke har snudd veiva 180 grader feil? det smeller ikke feil når du kinner motorn?
w-132 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 noop, veien står akuratt der den ska med stemel 1 på topp å det kommer ingen smell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå