Gå til innhold

E36 318is Turbo til salgs s14 (nyoverhalt motor)

Anbefalte innlegg

Skrevet
ser bra ut dette :)

men hvormye kan man lade på orginal innmat på m42?

Så lenge lamdaverdier er innenfor sitt område og ikke tenningsbank tåler den fint 1 bar.

Muligheten for at topp pakningen kan blåse ut er der. Men som sagt er mappen bra er sannsynligheten for dette minimal.

Har vært oppe i 1,4 bar å testet :D

det er jo litt morsomt :P

hva trenger man da? turbo kitt og sprut ? eller holder det med en god chip?

Holder med en god chipp fra oss :)

Men sprut er jo bedre selvfølgelig. Kan nok hente noen ekstra hk ved sprut i forhold til chip.

Men chippen fungerer utmerket for normal kjøring og "villmannskjøring" ;)

Ikke noe kutting eller røkk og napp. Maler som en katt.

Ja turbokit ++.

Er vel ikke noen helt komplette turbokitt på markedet til denne, men en del som det følger med det meste i. Er alltid et eller annet ekstra man må ha.

• Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Godt å sjå at flere vil satse på is coupe :) måtte desverre selge min, men hadde samme planan med min som du har gjort, gromt å sjå at det fungert bra :) Så det blir nok ein is ein gang igjenm og da med turbo oppsett der jeg kommer til å ha mere fokus på motor enn den jeg hadde nå da jeg hadde fokus på strøken og utstillingskikk karosseri og intr :)

Stå på :) hvor har du lagt den ut for salg?

Skrevet
Godt å sjå at flere vil satse på is coupe :) måtte desverre selge min, men hadde samme planan med min som du har gjort, gromt å sjå at det fungert bra :) Så det blir nok ein is ein gang igjenm og da med turbo oppsett der jeg kommer til å ha mere fokus på motor enn den jeg hadde nå da jeg hadde fokus på strøken og utstillingskikk karosseri og intr :)

Stå på :) hvor har du lagt den ut for salg?

Hehe, ja er bare å stå på :)

Bilen ligger på finn.no

Skrevet

Moro det ble bil av denne igjen også. dette var vel den fineste Coupen som gikk i Gjøvik den gangen den gikk her. kjenner han som hadde den her og den der er mye påkostet :wink:

Skrevet
hvordan er oljereturen festet til bunnpanna? så litt sikaaktig ut..

Gjengenippel skrudd i bunnpunna, med pakningstoff på utsiden så det ikke skal svette/lekke noe olje. Den er IKKE festet med sika ;)

Skrevet
det er en av de fineste E36 jeg noen gang har sett :shock:

Synes den ser helt lik ut som andre E36er jeg ? :P

vanligvis syntes jeg E36 er direkte stygge men den her kunne jeg faktisk tenkt meg å ha selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...