Bernieboy Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Hei! noen som veit om baklykter fra e30 sedan passer på touring? mvh bernie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 jepp passer. men de må være fra samme karroseri type, å da tenker jeg på facelift og ikke facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Alle facelift baklykter passer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 jepp passer. men de må være fra samme karroseri type, å da tenker jeg på facelift og ikke facelift. Får ikke touring i preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernieboy Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 enklere spørsmål... trur dykk dissa passær på ein e30 touring 92modell??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 enklere spørsmål... trur dykk dissa passær på ein e30 touring 92modell??? Vanskelig å si uten bilde Har noen helt nye lykter tilsalgs om du er interessert, 500kr + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernieboy Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 enklere spørsmål... trur dykk dissa passær på ein e30 touring 92modell??? Vanskelig å si uten bilde Har noen helt nye lykter tilsalgs om du er interessert, 500kr + frakt lett! sende de i postoppkrav?? send meg en mld om det 90039341 enklere å ta det på melding:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernieboy Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 enklere spørsmål... trur dykk dissa passær på ein e30 touring 92modell??? haha glemte å sende link http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 48246/7072 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 enklere spørsmål... trur dykk dissa passær på ein e30 touring 92modell??? haha glemte å sende link http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 48246/7072 Jepp, utformingen er BMW facelift, men jeg er såpass på'n at jeg ikke fikk med meg hvilken kategori du var innom nå. Om du er i tvil, selv om du har fått fornuftige svar i tråden din, tar du en kjapp telefon til firmaet og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernieboy Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 enklere spørsmål... trur dykk dissa passær på ein e30 touring 92modell??? haha glemte å sende link http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 48246/7072 Jepp, utformingen er BMW facelift, men jeg er såpass på'n at jeg ikke fikk med meg hvilken kategori du var innom nå. Om du er i tvil, selv om du har fått fornuftige svar i tråden din, tar du en kjapp telefon til firmaet og spør. gjorde det, men de visste ikke:D så derfor jeg spurte her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå