Gå til innhold

e36 pris motorbytte 316i til 318is.. godkjenning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Som det går frem av emnet lurer jeg på pris for bytte av motor på en 316i til318is.

Da mener jeg med motor, ledningsnett, og selve byttet. (Tror ikke det er noe jeg vil legge ut på selv.)

Bilen har i dag ASC samt AC og jeg ønsker å beholde begge deler.

Dersom noen kunne tenke seg å ta på seg noe slikt, send gjerne en PM. (Nærheten av Oslo)

Hvordan er det å få dette godkjent? Hva må jeg evnt bytte?

Har skivebremser både foran og bak.

Skrevet

Hva pris anngår skal jeg ikke uttale meg.

Men om godkjenning kan du gjerne søke litt på forumet.

Det ligger masse info om alle de vanligste motorbyttene i e36.

316i - 318is inkludert :)

Skrevet
Hva pris anngår skal jeg ikke uttale meg.

Men om godkjenning kan du gjerne søke litt på forumet.

Det ligger masse info om alle de vanligste motorbyttene i e36.

316i - 318is inkludert :)

Viktig når du skal skifte motor at du ikke får satt inn en motor som er eldre enn den du allerede har.. Hvertfall om du skal ha dette godkjent.. Om du ikke skal gjøre dette selv, er det ikke like greit å selge bilen og heller kjøpe en annen? Mye penger i utlegg for lite effekt..

Skrevet

Jepp..enig med Richie85

Alt for dyrt og arbeidskrevende i forhold til hva man får igjen..

M42/M44 er ganske kjedelig.. du går like fort lei av den som 316i..(selv syntes jeg at det går an å ha mye gøy med 316i.. er ikke motor og rett-fram egenskapene jeg trakter etter i en bil)

Om bilen fra før er ganske strøken og du liker den så ville jeg beholdt den, hvis ikke ville jeg heller kjøpt en org 318is...eller noe større..

Skrevet

Jeg synes bilen er strøken i forhold til mye annet der ute. Fullskinn sportstoler, ettermontert obc, armlene, asc, ac.. Digger bilen men hater motor.. Den virker så jævlig lat.. Kanskje noe Anna som er fubar?

Skrevet

318is er jo en merkbart sprekere motor enn 318i. Ikke langt unna 320i med sekser.

Men noen sportsbil blir det ikke.

Skrevet

Har gjort ett motorbytte på oppdrag tidligere, da kom han med bilen på henger og leverte den hos meg og jeg gjorde alt for han slik at det bare var å vri om nøkkel og kjøre når han hentet den. Fikk 5000,- for jobben. Trur ikke det var noe upris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...