Melkvik Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Lufter bare go motoren for salg Er en m30b34 motor, altså 3.5 litern fra e28. Km stand er jeg litt usikker på, men motor tikker ikke, og kam er fin, kontrollerte også veiv, og lager der, og alt var i orden da motor ble byttet. 218 hk, 305newton. Motor er i bra stand, bruker ikke olje/vann. Sprek og god motor som har blitt tatt vare på av forrige eier, og av meg. Motor har bunnpanne, og oljepumpe fra m30b35(3.5 fra e34), for å kunne passe over traversen på e30. Selges med motorfester fra jaas-performance, girkasse som er tilpasset e30, samt radiator, slanger, og elnett som er tilpasset motorkontakten til preface e30. Ferdig tilpasset, mellomaksel, kan evt følge med. Motor står i bil fortsatt, og er ikke sikker på å selge, men får jeg ett bra bud så går den.
Melkvik Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 god motoren hva skal du ha nå da? God motor dette ja Nei skal pusse opp e30n etterhvert, og tenker på evt s50, eller s38 etterhvert:) Av pris så bud over 10.000,-
LarsBMW Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Vil du bytte i komplett M10 turbo for E30?
Endres Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Kan du legge ut noen bilder av motoren i E30`n? Er det den runde eller den firkantete motorkontakten? Har du kjørt lenge med 3.5 i e30`n, og hvordan holder drivverket?
Melkvik Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Sjekk prosjekt tråden min i signaturen, fult av bilder der. Rund motorkontakt ja. Tjaaa holder vel det, spørs litt hvordan du bruker det, men bruker stor diff da, skulle hatt 325 knuter da, for knuste 2 320 knuter i sommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå