die4e| Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Kjøpte meg min første bmw i sommer, av en eldre kar på 55år. Den var veldig fint holdt og bare gått 98.000km! Helt orginal bil. Må si meg veldig fornøyd med bilen, syntes den er veldig god å kjøre til å være en 1992 mod, skulle tro det var en ny bil. Jeg tenkte det var på tide å lage en tråd får å ha en plass å slenge ut bilder, for å vise hva som skjer med bilen i mitt eie Planer for bilen : Montert kjøpt inn Sote bakruter Montert 40/20senk Montert Midtarmlene Montert Nye Skilter Montert M3 Diffuser til org fanger Montert M3 fanger Montert M3 speil Montert sote baklykter og sideblink Montert Bytte org blinklys (shadowline?) Montert Øyelokk ( lyktesenker ) kjøpt inn (lakkert) Tatt av igjen 18" sommerfelger Montert M3 gear emblem Montert 7" touch cd-spiller Montert Facelift grill Montert Angel Eyes Montert Lakke bakfanger og sidskjørt i bilens farge Effektanlegg Scorpion Montert Bilde av bilen slik den står NÅ: Slik så bilen ut da jeg kjøpte den Etter litt kjøring
///FredriK.S Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Utrolig flott bil. Hadde vært gøy å funnet en eldre bil, og bli den første som kjører over 100.000km med den Liker planene, men tror jeg ville droppet lyktesenkere, og heller byttet til hvite blinklys og baklamper. Istedenfor å sote dem. Men ikke la meg påvirke dine planer for den
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Ser utrolig velholdt og pen ut den der. Liker planene dine også
die4e| Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Takk for tilbakemeldinger og tips Ja, det var gøyalt å rulle 100.000
die4e| Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 Monterte angel eyes i helga og må si meg veldig fornøyd Et bilde av settet jeg fikk kjøpt fra ebay (249kr) Kobla ut parklysene og limte ringene på innsiden av de "runde glassene" (måtte kutte i fugen rundt) Brukte Wago for å koble sammen ledningene, utrolig kjekt, 0 lodding festa inverteren på undersiden av dekselet på baksiden av lykten FØR : Etter : Lys med bare ringene på
thomascr Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 ble knall med lyktene har vert heldig med denne bilen gutt! hvilket interiør er det?=D
die4e| Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 ble knall med lyktene har vert heldig med denne bilen gutt! hvilket interiør er det?=D her er et Lite bilde av intereøret det er stoffintereør med sportsratt
Vegard-E30 Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 du som for med denne ja betalte du det den låg ute for? eg ga meg på den, pga syns prisen va litt drøy for en 320.. menmen, Flott bil! må ta godt vare på den, og holde oss oppdaterte:) kjem til å følge med her, å sjå forbedringane:)
die4e| Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 du som for med denne ja betalte du det den låg ute for? eg ga meg på den, pga syns prisen va litt drøy for en 320.. menmen, Flott bil! må ta godt vare på den, og holde oss oppdaterte:) kjem til å følge med her, å sjå forbedringane:) Fikk pressa den en del ned i pris
die4e| Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 Prøvemonterte m3 fangeren min i dag, syntes det ble veldig bra Men lar den ligge til sommeren da jeg ikke gidder å ødelegge den i vinter Takk til robin som lar meg bruke verkstedet hans sinsykt greit med grav Noen som har gitter til m3 fanger? Vurderer å sette i 6000k xenon grøfteltys. nye Blinkers
Vegard-E30 Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 du skulle hatt orginal sota blinklys syns eg men flott bil !
die4e| Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 du skulle hatt orginal sota blinklys syns eg men flott bil ! Takk for svar, men jeg syntes originale blinklysene blir litt kjipe
Vegard-E30 Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 de her https://www.koed.no/2.2.asp?billede=278 ... 47211&nr=1 syns eg hadde passa midt i blinken men kver sin smak!
die4e| Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Tjaa, de så jo faktisk ut til å passe bedre... Hmm får se om jeg kjøper dem ved neste bestilling fra koed
slett bruker Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Er det en enkel jobb å montere angel eyes for en som ikke har gjort det før? Har vurdert det men har stoppet opp fordi jeg ikke hvet ossen det gjøres (: Monterte angel eyes i helga og må si meg veldig fornøyd Et bilde av settet jeg fikk kjøpt fra ebay (249kr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå