Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Billig det :)

Men vent til potta setter seg skikkelig.. blir bra brumming inni bilen :P eg begynne å bli litt lei av det på min.. Jævli feit lyd utvendig, men kan bli noke slitsom inni kupeèn ;)

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

Lenge sia jeg har updata, men det har likevell skjedd ting:

handla meg Justerbart senkesett fra P&R, bakdemperene passet men måtte ha nye tårnlagere, som er på vei fra usa for øyeblikket. Bilen skal være senket 60/40.

Sotet vinduene bak i bilen, men ikke bakruta. Har planer om å bestille sota plexiglass å sette inn.

Var på skraphandleren og gjorde et røverkjøp, fikk midtarmlene + konsollen rundt for 200kr :)

Bilder kommer asap 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk handla felger, 235 gikk rett på bak, men forran subber det, så må få bytta til 225 dekk :/

Fikk Gt splitterne på også :D

Splittere på :)

yenawcbb07nthkmf54q5.jpg

18"

okkgk1vvm1j5t2cihbja.jpg

gtcs1g8v9rkxjqq62fj2.jpg

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet
haybimmsen: nei de er nok montert inni :) jeg regnet med at jeg måtte legge opp nye kabler til lyset i girspaken, så jeg kjøpte heller bare emblemet og klistret det på den originale girspaken :)

bmwkizn: det er ikke noe stress, jeg måtte ikke demontere rattet eller noe. Jeg fulgte en DIY jeg fant her på forumet men det ser ut som om den er borte.. Hvis du lurer på hvordan du gjør det så er det bare å spørre :D

du må ikke legge opp kabler til lyset i M-spaken, ligger klar kabel under midtkonsollen. å med M-girspaken medfølger det en converter som du plugger i den å inn i girspaken, så er det lys gitt :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Leeenge siden update, men har skjedd litt.. fikk meg et slitt midtarmlene og fikk kjøpt et nytt skinn-trekk til det. Har satt på sideskjørt, lakka bakfanger og fått på felgene :) her er noen bilder:

fy70d27w7dt0tcl1ylz0.jpg

37edqwuqdonapf2uvgvj.jpg

17abz7s5wf7k6w307t7v.jpg

elrw58pz9j9pw07g06r9.jpg

Bilen er skitten på bildene..

Vurdere å bytte felgene i 17" da jeg syns de er litt store og litt lite gummi til mitt bruk :) noen som har noen fine m counter de vil bytte? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...