Gå til innhold

hele bilen vibrerer og den drar dårlig.. E34,525ia

Anbefalte innlegg

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

på min skal den visst være sånn.. men på bilen til tittigulle er det 25cm slange som går ingensteds med vacuum i... tydelig det er noe "ekstrautstyr" på den...

Skrevet

Min er singlevanos.. men 520.. ikke 525 som trådstarter har..

Kommer nok noen med et fullstendig enkelt svar på dette her.

Jeg har desverre ikke mer og bidra med :(

Skrevet

Alle motorer som jeg har sjekket er E36.

Ser at trådstarter har E34.

Kanskje det er forskjellig fra E36 :?

Rart at dette forumet ikke kan hjelpe med dette :oops::mrgreen:

Skrevet

jaja.. har vært på en av bilskrota i dag,men ingen hel luftslange.. MEN jeg fant en bil med samme vakuum slange,men i den bilen var det så klart ingen motor.. typisk

Skrevet

:evil: Er det virkelig ingen her på Bimmer med en 525 non vanos som kan sjekke dette da :evil:

Ta en titt under panseret kan da ikke være så mye til bryderi når noen av "oss" plages :(

Skrevet

da har jeg demontert "innsugsgreia" med den store trua på at jeg kom til å finne den andre enden ganske fort... men nei da,ingen hull/nippel eller noe som helst ekstra... men siden jeg har tatt av det så skal jeg bytte det meste av snart råttene slanger som er under der, se over koblinger osv...

jeg får fortsette min leting etter løsningen,det må da være noen som vet dette.....

tusen takk til dere som har prøvd....

Skrevet
få tatt diagnose, er trolig veivsensor, men er umulug å vite, så billigere med full diagnose, men wtf... sjekk innsug slangen først da mann ... for hull=falsk luft, hmm , rimelig dritings nå men ,, kan det jeg prater om

BMW teknikeren sin det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...