tittigulle Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Har ikke orket å lese igjennom alt.. Men så du skrev at det var sprekk i slangen etter luftmengdemåleren. Det er helt vanlig, jeg "fiksa" en 520 E34 til en kompis en gang med gaffateip.. Funka fint det, bilen gikk RÆVA til å gå helt bra.. ny slange hadde vel kosta mer enn selve bilen jeg har "fiksa" den slangen mellom luftmengdemåleren og innsuget,men jeg brukte tec 7 til å lime sammen delene og 2 slangeklemmer for å holde set sammen og være helt sikker på at den er tett i skjøten.. samtidig som at dette nesten er en usynlig skjøt,mann ser bare at det er 2 ekstra slangeklemmer på den...
tittigulle Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 har ikke bytta om noen kabler til coiler? bilen begynte å tulle slik før jeg noe som har med coilene å gjøre,dessuten så er jo disse coilledningene ganske stive og de viser jo tydelig hvor de skal....
Morty999 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 ok bare tenkte på det siden den var jevnt dårlig. hehe ikke noen dårlige coiler da ?
Kai-P. Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Bare å prøve med de andre coilene, det går bra!
tittigulle Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 kan jo prøve noen av de plugga som sitter på den andre motoren samtidig som jeg holder på uti der... men er det noen som har noen formening om hvor det er billigst å bestille plugger på nettet?
dynamal Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg har liten peiling på mekking, men første jeg tenkte på da jeg leste første posten var at den ikke gikk på alle sylindrene. Som andre sier her: skift plugger! Har hatt akkurat samme symptomer selv og etter pluggskifte var den som ny. Det enkle er ofte det beste:)
hao Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Jeg har liten peiling på mekking, men første jeg tenkte på da jeg leste første posten var at den ikke gikk på alle sylindrene. Som andre sier her: skift plugger! Har hatt akkurat samme symptomer selv og etter pluggskifte var den som ny. Det enkle er ofte det beste:) Takk, Takk
tittigulle Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 da var bilen i orden kjøpte nye plugger og skiftet coilene, vet ikke om det var en plugg el tre som var galt eller en coil eller om det var en lett mix av disse som lagde problemet siden jeg byttet alt med en gang.... men tror nok det var den pluggen og coilen som hadde fått mest olje på seg når det lakk fra den gamle pakkningen.... vil atter engang takke alle som har hjulpet meg...tusen takk har et problem da.... hva skal jeg finne på nå som bilen er i orden kanskje på tide med litt stell og vask inni bilen,har jo ikke akkurat prioritert det og det syns... og jeg har jo fremdeles en eksoslekkarse og jeg mangler et sidespeil enda... er vist ikke tom for undskyldninger for å kunne være noen timer til i garasjen skjønner jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå