Lyktestolpe Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Lekker den E46en der med de felgene! Noen anelse om hva de heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennex Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Hei, takk for hyggelige komplimenter.... code13@ Tror nok jeg beholder interiøret mitt. Svarte sportseter i skinn er min favoritt. Jørgen Lie@ Takk for det. Den kjøregleden og opplevelsen er på plass allerede. Lyktestolpe@ Antar det er sommerfelgene du sikter til. Og de vet jeg ikke hva heter. Må nok støtte meg til andre forumnisser på det. Men tror det er de som følger med original M-sport pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faketec Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Her har du utstyrslista på bilen din om du skulle lure på hva den inneholder. Meget fin denne bilen. Type code AP71 Type 320D (EUR) Dev. series E46 (3FL) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M47/TU Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 2004-07-23 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 338 M SPORTS PACKAGE II 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 435 WOOD TRIM 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 550 ON-BOARD COMPUTER 650 CD PLAYER 661 RADIO BMW BUSINESS 710 M LEATHER STEERING WHEEL 716 M AERODYNAMICS PACKAGE II 724 EDITION SPORT 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 787 M LT/ALY WHEELS DOUBLE SP.135 W MIXED T. 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 972 COMFORT PACKAGE Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Pen bil Hadde selv 320D titansølv før, men ikke touring da. Forstår godt at du er fornøyd. Første jeg tenkte da jeg så bildene var at du måtte ha rails, men så skrev du jo at du likte godt at den var uten. Men det som er så fint er at man har forskjellig smak. Hvilke ting jeg mener du bør gjøre med bilen er vel det meste av det samme jeg selv vil gjøre med min. - Angeleyes superwhite - Grøftelys superwhite - Clubsport splittere (enten sort eller carbon) - Nyrer (i samme farge som splitterne) - Andre speil (M3-speil kopi, men er som regel litt tilpasninger for at det passer) - Multifunksjonsratt - Eksos - Senk - Felger - Facelift-look baklamper Blir fort en del ting ja. Mye jeg har lyst til å fikse på min også, men så må jo pengene strekke til. Vil anbefale deg å chippe den også. Litt mer behagelig med ca 190hk og 400nm. Muligens litt mindre med automat hvis den ikke tåler så mye. Og gratulerer så masse med en kjempefin bil Bør jo ta en titt på denne siden du bor i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennex Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Takk og takk.... Faketec@ Hvor fikk du den listen fra? Spruddel@ Jeg har nok så langt ikke de helt store planene. Men har notert meg følgende: -Angeleyes -Xenon i tåke/grøft -Ny endestuss eksos, mulig dobbelt løper -Nye vinterfelger med piggfrie dekk (neste sesong) Sånn multifunksjonsratt er det flere som savner, men jeg er usikker på hva jeg skal med det. Har MR i firmabilen og jeg har nå kjørt 70 tusen over 2 1/2 år, og jeg bruker det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennex Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Forøvrig er senk og splittere ingen tema forløpig.... her ser dere bilde av hvor lite klaring det er igjen på vei opp av garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faketec Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Takk og takk....Faketec@ Hvor fikk du den listen fra? Spruddel@ Jeg har nok så langt ikke de helt store planene. Men har notert meg følgende: -Angeleyes -Xenon i tåke/grøft -Ny endestuss eksos, mulig dobbelt løper -Nye vinterfelger med piggfrie dekk (neste sesong) Sånn multifunksjonsratt er det flere som savner, men jeg er usikker på hva jeg skal med det. Har MR i firmabilen og jeg har nå kjørt 70 tusen over 2 1/2 år, og jeg bruker det aldri Den får du på delelageret hos din lokale BMW forhandler ved hjelp av reg nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå