NA Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Selger 15" stålfelger med Dunlop Graspic piggfri 195-65/15. 100kr mot avhenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Slenger med et sett hjulkapsler hvis noen skulle være intr i de også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 ta av dekka og selg for samme prisen.. garantert flere som er interessert da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Mulig det, men om ingen er intr ligger de fint i låven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnorekno Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Jeg er interessert hvis de er fem seks mm på absolutt d dårligste? Bor på Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Må desverre skuffe deg der. er 3-4 mm på det dårligste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnorekno Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Det var dumt, ble stoppet av politiet her om dagen, så må på politistasjonen før 15. Jan og vise med bedre dekk enn de jeg har. Hadde håpt de jeg har skulle holde vinteren over siden bilen ikke blir så mye brukt men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinrinde Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 er hjula ennå tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Selges for kr 100 mot avhenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå