Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par E39 deler til salgs:

M5 frontfanger , uoriginal kjøpt på GS der alt følger med, ubrukt, kjøpt for 2 uker siden, gi bud! (Nypris 4600 + frakt)

M5 bakfanger med diffusor og lister, uoriginal i ABS plast, ubrukt, kjøpt for 1mnd siden, gi bud! start på ca 3000,-

E39 bakrutesenker + M5 spoiler fra Koed ubrukt kjøpt for ca 1 veke siden, følger med teip til spoileren og limsett til bakrutesenker, gi bud! (Nypris ca 1000 for alt)

E39 xenon kit (helt ubrukt) med E39 adaptere (gi bud når bilder kommer, da eg er usikker på pris)

(Nypris 1200)

E39 kvitt speedometer (bilde kommer), ubrukt, kjøpt fra gs, kan velge mellom grønt og blått lys, gi bud! (Nypris 650)

Bilder kommer ved etterspørsel :)

Spør for meir info.

Skrevet

E39 bakrutesenker + M5 spoiler fra Koed ubrukt kjøpt for ca 1 veke siden, følger med teip til spoileren og limsett til bakrutesenker, gi bud! (Nypris ca 1000 for alt)

300.-

Skrevet
Er xenon kitet 35 watt eller 55 watt?

Gir deg et bud på 2250kr (frakt utenom) på M5 front fangeren.

Er et såkalt HID xenon kit "plug n play" greier, er 35 watt, følger med 2 E39 adaptere

M5 fangeren er ikkje 2300 mindre verdt berre fordi den har låge inne hos meg 1 veke.

Frakt til forskjellige plassa er eg litt usikker på, men det kan vel ein finne ut av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...