Melkvik Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Som topic sier, passer facelift ledningsnett fra e34 rett i facelift e30? Tenker litt på hjernen osv, for hjernen på e34 ligger vel i motorom, og ikke over hanskerommet slik som på e30. Går dette`? og trenger man å gjøre om noe på motorstikket? Lurer også på om det går å bruke e34 m50 nett i e30 også, hjerne ligger jo i motorom der også
Rogern Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Funker fint med e34 m20 nett i e30. Kjørte selv med det forrige sommer. Eneste jeg måtte gjøre var å klippe ledningen til abs på motornettet da den krøllet med min e30 som ikke har abs. Hvis du har preface må du jo gå over pin'kontaktene å sjekke at de står på samme plass. Hvis du tenkte bare på plassering av hjerne så kommer den på akkurat samme plass som originalt på e30 (må bare bytte ut gummitetningen da den er 4-kantet på e34) Det blir også ryddigere i motorrommet da de 3 releene som står på venstre dempertårn hos e30 havner inne i bilen sammen med hjernen
Melkvik Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Funker fint med e34 m20 nett i e30. Kjørte selv med det forrige sommer. Eneste jeg måtte gjøre var å klippe ledningen til abs på motornettet da den krøllet med min e30 som ikke har abs.Hvis du har preface må du jo gå over pin'kontaktene å sjekke at de står på samme plass. Hvis du tenkte bare på plassering av hjerne så kommer den på akkurat samme plass som originalt på e30 (må bare bytte ut gummitetningen da den er 4-kantet på e34) Det blir også ryddigere i motorrommet da de 3 releene som står på venstre dempertårn hos e30 havner inne i bilen sammen med hjernen Oki, takk, tenkte kanskje att nettet ble for "kort" slik att det ikke nådde inn i bil:) men absn, er den på motornettet altså?
Rogern Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 er en abs-ledning på motornettet ja. Mener den er rød/gul. Denne begynte det å ryke av til meg da jeg skrudde på tenningen, men rakk å skruve den av i tide. Etter jeg klippte den har jeg ikke hatt noe problem. Larsinnj kjører med dette nettet på sin m20b28 nå.
Larsinnj Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Gummioverføringen på torpedoen er rund på e34 og. Jeg fikk vertfall min helt tett. Det er en firekantig gummibit utenpå bare. Jeg fikk ikke hjernen på plass med det nettet, da det er akkurat for kort. Prøvde å byte om på festene til hjernen, men fikk den fortsatt ikke langt nokk slik at skruvene matcher.
Melkvik Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Ok, men tror det ordner seg med vanlig e30 nett for meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå