SSM Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Som mange barn så har jeg en nivø som er helt fullstendig gira på Cars filmen og biler generellt, mulig det ligger i blodet Det er Plymouth Superbird bilen Kongen (The King) som er hans favoritt. Vi har prøvd å få tak i en modell bil av denne men det er ingen som har noe som helst. Noen som har tips til hvor man kan få tak i en slik? Har funnet en på Ebay som er 4 1/8" lang, men hadde vert morro med en i 1:18 eller noe sånnt. Har også vurdert å bare kjøpe en vanlig blå løpsbil, Betty Blue, og få en kompiss til å lage Dinoco klistermerker til den hehe! Men det tror jeg ikke at jeg rekker før jul.
Mikael-B Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Disney butikkene rundt om i hele verden selger alle modellbilene derfra, kjøpte selv noen slike biler til nevøen min når jeg var i London hvertfall Kan godt hende de selger disse online og
ArildSN Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss? ... ng&x=0&y=0
Der Barockengel Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Har funnet en på Ebay som er 4 1/8" lang, men hadde vert morro med en i 1:18 eller noe sånnt. Du tror ikke noe sånt kunne laget en ekstra spiss på julen: Ellers finnes det vel en fjernstyrt utgave som er endel større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå