pedro Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Noen som kan vise til en link for montering av den store OBCen? Er vel endel ledninger og følere som må legges inn i bilens el nettfor å få dette til å virke? Spørsmål to. Har byttet komplett låsesett, nøkkel, transponderring og tenningslås. Hva mer må jeg bytte på bilen for å få start etter bytte av tenningsdelene nevnt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Den boksen er Check Control modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 ARGH ARGH Takker for svar Winchester (30/30 er forøvrig en kul patron den dag i dag CC gikk i svart da jeg trykket på utetemp og den har nå bare lys. Etter en time i iskald bil i 10 minus og bytte av tre OBCer er altså svaret at den mangler den ene boksen Bilen min er nå dekket av småstein og ny lakk kommer vel til sommeren Takker for svar på spm 1 Noen som kan vise til en link for montering av den store OBCen? Er vel endel ledninger og følere som må legges inn i bilens el nettfor å få dette til å virke? Spørsmål to: HVa mer må jeg bytte på bilen for å få start etter bytte av tenningslås, nøkkel og transpponder. SNILEPEDRo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 BUMPER DENNE EWS trøbbel etter tenningslåsbytte og link til diy på stor OBC etter montering ønskes! Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 http://www.dazultra.co.uk/bmw/obc/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har ikke CC, og min store obc funker helt fint Forutenom utetemp (Mangler føler) og CC da selvfølgelig.. Mangler også ledningen som skal til ZKE; og til EWS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Takker for link Jens. Var oversiktlig nok den til at jeg får starte på prosjektet igjen. Hvilken funksjon har den ledningene som skal til EWS en da? Neste spørsmål er hvordan jeg får startet bilen nå. Trenger å få flyttet bilen til en plass hvor naboene mine og bikjene deres ikke tar knekken på den. Kom rett fra lakkering før nabo bikja og snøfreseren tok hver sin side. EWS NOEN? Mvh Pedro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Du må flytte over chip fra din gamle nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Du hadde ikke trengt å bytte transponder ringen, den er en ren sender/motaker antenne og er "u-kodet". Du må endten ha EWS-hjerne, DME og nøkkel som hører sammen (fra samme bil). Eller flytte over EWS chippen fra din gamle nøkkel til den nye om dette i det heletatt er mulig (trodde den var innstøpt i plast kapslingen på nøkkelen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Hei Jeg byttet tenningslås med hus komplett og derfor fulgte transponderen med Rektagelet øverst til høyre inne i nøkkel"hodet" er chipen. Den er limt med ett slags hurtiglim på alle mine BMW nøkkler fra 92 og ut 06 som er nyeste bil jeg har hatt til nå og hvor jeg har vært å fiklet. Jeg kommer IKKE til å forsøke å ta ut den. Det er en boks i hanskerommet jeg må bytte? Den er vel merket EWS eller?? P(Rævva bilder og rævva fotograf) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå