325ixx Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Skulle starte den ein måro og da skinna eg pitte litt så var batteriet flatt. Så stod bilen nokon dagar slik. Så prøvde me og starte den med booster, berre skinna fekk ikkje start. Prøvd det samme med startkablar, berre skinna da og. Bilen blir brukt nesten dageleg og den har ikkje hatt under halv tank i kulda.( kondens?) Nokon som har ein viss anelse? Takker for hjelp og svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Skulle starte den ein måro og da skinna eg pitte litt så var batteriet flatt. Så stod bilen nokon dagar slik. Så prøvde me og starte den med booster, berre skinna fekk ikkje start. Prøvd det samme med startkablar, berre skinna da og. Bilen blir brukt nesten dageleg og den har ikkje hatt under halv tank i kulda.( kondens?) Nokon som har ein viss anelse? Takker for hjelp og svar Du kan jo prøve og kjøpe Kondensfjerner da.... Men er litt rart... Går bensinpumpa ? Får den bensin ? Du kan jo kanskje prøve og trille den i gang etter en bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 det lufta bensin så rekna med det. ja, kan jo det. men skal jo ikkje vere nødvendigt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 nå har du sikkert prøvet så mye at du bør ta ut å rense pluggene, evnt. bytte. Lån deg et batteri som fungerer. da starter den sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 bump? nokon som pleier og vere feil eller ryker på tenningsdelen? coil? andre ting? km 225000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Når du setter på tenninga (det hakket før du starter) så skal bensinpumpa starte, er vel på venstre side på prefacelift og høyre på facelift den sitter hvis jeg ikke husker helt feil. Prøv å ta av fordeler lokket og se på rotorknappen som er der, er denne knekt eller noe slikt så vil det bli dårlig med strøm. Prøv med ei sånn prøve lampe som gir lyd hvis det er kontakt på pluggledningene, Westfrost er et konge middel og bruke for å forebygge og fjerne kondens. Batteri ja, ikke minst. Jording kan du jo også sjekke. Også som nevnt over, pluggene dine er sikkert dynka i bensin så skru dem ut og rengjør, eventuelt bytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 ok, da har eg noko og gå etter:) tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå