ingard Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Kommer nettopp fra Tiller og møtte en hyggelig type som skulle ordne nye lister og sette inn ruta på nytt. Har time på tirsdag, så håper ting ordner seg
oveerlend Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Hadde jeg vert deg hadde jg ikke godtatt dashbordet heller. Hadde krevd at dem skifta det, eller en god slant cash, for det er trossalt en god del arbeid og skifte, og koseter sikkert en del for nytt.
ingard Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Tror jeg skal nevne det for han at han kan få det gjort finere. Det er ikke bare et lite kutt, det er jo 10 cm de har fylt i med en slags masse. Det må jo ha vært en barnehage som har jobbet på bilen min den dagen. Som jeg sa sist da de brukte så lang tid; de ender vel opp med å kondemnere bilen..
Leo Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Stå på kravene. Har de ødelagt noe må de erstatte det også! Slik er det bare! Ps det er sikkert lettere å skifte når de er ute med ruta igjen, vil jeg tru!? Det er det sikkert noen som vet!!
winchester Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Kan jeg spørre hvordan skaden ble til? Om du har skrevet det tidligere har jeg glemt det. Om de har skadet den mens de kuttet ut frontruten med pianotråd må jeg si bra jobbet, spesielt med tanke på at kuttet (om det er det som er vist på bildet over) er såpass langt inn på dashbordet.
ingard Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 De glapp kniven. Må jo ha holdt bra hardt i den for at skaden skulle bli så stor. Litt mørkt på bildet, men på en solskinnsdag er det godt synlig.
winchester Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Hvorfor brukte de kniv? Skal brukes et lite skarpt verktøy som man trer pianotråden inn i, til å føre pianotråden gjennom limen, så knytes den fast i to håndtak, så drar man fort frem og tilbake. Eneste man må være obs på da er speilet, og at man må ha rett vinkling på tråden så man ikke kommer i kontakt med dashbordet.
ingard Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Hvorfor brukte de kniv? Skal brukes et lite skarpt verktøy som man trer pianotråden inn i, til å føre pianotråden gjennom limen, så knytes den fast i to håndtak, så drar man fort frem og tilbake. Eneste man må være obs på da er speilet, og at man må ha rett vinkling på tråden så man ikke kommer i kontakt med dashbordet. Mener de sa kniv. Men kan det være mulig de brukte tråd og tok med seg dashbordet i samme slengen? Either way, litt talentløst av en bedrift som stort sett har en arbeidsoppgave. Skulle tro man var eksperter i rutebytting da. Og E34 er jo ikke noen ukjent bil akkurat.
rayblack Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Jeg hadde KLIKKA i vinkel!!!!!!!!!!!!! Fy faen! Skjerer i dashen din og ikke tilbyr noe, akkurat dom du skal godta hele drittet? Om du har lyst så sender du meg nummeret til det verkstedet og type bmw så skal jeg ringe dit å sørge for at det ordner deg!! Hater sånne jekler som lar sine feil gå ut over en kunde som ikke har samvittighet til å ta de....
ingard Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 ^^ Jeg kan jo komme tilbake til det hvis det ikke løser seg denne gangen da Oppsummering av mitt rutebytte så langt: - Fikk ruta bytta i sommer - Høsten kommer og bilen lekker vann værre enn Titanic - Kjører til Fauske og blir tilbydt sicaflex som en løsning, "og så ser vi hvordan det går" - Ordner time hos Riis Tiller og må vente fra fredag til tirsdag fordi de "har et problem med dashbordet" - Får bilen tilbake og legger merke noen uker senere at lista rundt vinduet er fucked - ?? - ??
winchester Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Hvorfor brukte de kniv? Skal brukes et lite skarpt verktøy som man trer pianotråden inn i, til å føre pianotråden gjennom limen, så knytes den fast i to håndtak, så drar man fort frem og tilbake. Eneste man må være obs på da er speilet, og at man må ha rett vinkling på tråden så man ikke kommer i kontakt med dashbordet. Mener de sa kniv. Men kan det være mulig de brukte tråd og tok med seg dashbordet i samme slengen? Either way, litt talentløst av en bedrift som stort sett har en arbeidsoppgave. Skulle tro man var eksperter i rutebytting da. Og E34 er jo ikke noen ukjent bil akkurat. Hm. Ja, talentløse personer i seriøse bedrifter er noe jeg har lært meg å hate i det siste..
rayblack Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Ja ikke nøl jeg gjør det gjerne:) Høres ut som forbanna mye surr. 1. Reis opp med bilen til verkstedet. 2. Be guttevalpen bak pulten hente sjefen, for du vil prate med han. 3. Ta med deg sjefen ut på en omvisning av det hele (dash, lister, tilbudet om en sika løsning osv osv osv. 4. Si til sjefen at jeg lar den bare stå her til dere har fått sett på det å kommer tilbake til meg med en løsning.
ingard Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Ja ikke nøl jeg gjør det gjerne:)Høres ut som forbanna mye surr. 1. Reis opp med bilen til verkstedet. 2. Be guttevalpen bak pulten hente sjefen, for du vil prate med han. 3. Ta med deg sjefen ut på en omvisning av det hele (dash, lister, tilbudet om en sika løsning osv osv osv. 4. Si til sjefen at jeg lar den bare stå her til dere har fått sett på det å kommer tilbake til meg med en løsning. Jeg var ikke i godt humør første gang jeg var der nå, så tror de har tatt poenget. Da jeg var innom på torsdag fikk jeg en beklagelse og en time for å få det gjort på nytt. Så visst det ordner seg nå skal jeg ikke lage noe styr. Jeg vil ha bilen tett fordi jeg trenger den. Og listverket vil jeg helst skal være slik som da jeg leverte bilen. Han jeg snakket med på torsdag var hyggelig og diskuterte ikke noe mer. Han hadde fått opplysningene fra han jeg snakket med først.
rayblack Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Ok, høres jo lovende ut.... Men virker det ikke som at de har "glemt" dash problemet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå