RuneSch Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Jepp har kost meg bilen siden i går nå, så har testet ut diverse og lysene er sånn som dere beskriver dem Ble overrasket over hvor bra lys det var på den! Men er det noen som har noen erfaringer med ettermontert xenon i fjernlys på disse bilene? hadde xenon i alt på e36'n men vet ikke om er noe canbus ellerno på e46?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg har ettermontert 50w Xenon i fjernlysa og det funker som bare rakkern Tar bittelitt tid før du får skikkelig lys, men siden nærlysa endrer lydbildet når du tar i bruk langlysa så ser jeg ikke det som et nevneverdig problem. Pass bare på at du får en slik en som fjerner feilmelding.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-WARNING-ERROR-CANBUS-CANCELLER-BMW-E36-E46-E60-E90-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2c6b46faQQitemZ400177186554QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
RuneSch Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 ja, det er jeg vant med at det tar noen sekunder hvordan feilmelding er det som kommer opp om jeg ikke har den boksen da?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Bilen kan tro at pære er gått i tillegg til at du kan få litt flimring siden check control går inn å sjekker pærene hele tiden. Noen får også ødelagt lysmodulen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå