NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 http://dt.no/nyheter/avskilter-bilen-pa ... -1.5863704 Hva vil dette si egentlig? blir det mindre tekniske kontroller, eller gjelder dette kun avgiftsdelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Tja, som de sier selv i teksten, så vil nok den manuelle kontrolleringen avta, men ser de en bil som ser usannsynlig lav/heisa ut, vil de nok stoppe den. Er jo egentlig et ganske genialt system som vil luke ut mange biler som ellers hadde passert. Det er urovekkende mye råtne biler eller biler som kjører uten årsavgift/eu-kontroll her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Kult:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 se der ja ikke gale dette, kansje vi bmw folk slipper og bli stoppa i kvar jævla kontroll da? er slik der jeg bor, er det en kontroll så blir jeg stoppet! lell om det er samma folke.. sist jeg ble stoppet i sen sommeren så sa han, se her, er det du igjenn med et smil, stoppet meg samlakt 5 gang han der... og kvar gang får jeg kjøre vidre utn noe problem senk, motor, driverk AALT i vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå