xibriz Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har merkelig nok problemer med å finne riktig spenningsregulator (populært kalt dynamobørster) til bilen. Jeg har vært innom biltema og mekonomen, men de hadde bare spenningsregulator som er dypere enn den jeg plukket av bilen. Altså vil de ikke passe. Jeg drar ikke innom BMW i og med at GS skal ha over 1300 kr for den... lykke til. Legger ved noen bilder som demonstrerer problemet.
bmw530i Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 gå på dynga å hent deg en hel dynamo brukt ^^ mye rimeligere
Leo Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Hør med Romnes i trondheim og Thorshov......Romnes har mye til bilen. Evt Hella-Nor
xibriz Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Bare for morro skyld sjekket jeg på nettet om de har dynamo inne, det har de ikke. Desuten er den serriøse dynga i Tromsø steinharde på priser. Ca. halv pris hver gang.. det hadde blitt ca. 2500-3000,- Jeg kan sjekke på Meca og NorDiesel i morgen hvis ingen vet at jeg kan bestille dette på f.eks. Schmidemann eller Koed.
bmw530i Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 her nede har vi noe som heter kjells biler. da kan du komme å skru ut det du vil ha selv. da får du det for halve prisen. så kommer du her å skrur ut dynamoen selv så får du den med deg for 200,- ^^
xibriz Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 NorDiesel i Tromsø kunne bestille til meg for 550,- De målte den også for meg. Den leverte 13,7V. Orginalt er 14,15V Dette bekrefter at den er årsaken til flimringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå