sneip_1 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 hei. har en 318i e46 shadowline 00mod. har lyst å bytte ut speilene, til noe som er litt mindre å runde kanskje. noen som har no tips eller formening om hva som passer? å eventuelt hvor jeg finner det? kunne også tenke meg en litt annen frontfanger. forslag??? Moderatoredit (R Andersen); Jeg har endret overskriften din til noe mer forklarende. Vennligst les reglene for forumet før du poster.
StianA Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 hei.har en 318i e46 shadowline 00mod. har lyst å bytte ut speilene, til noe som er litt mindre å runde kanskje. noen som har no tips eller formening om hva som passer? å eventuelt hvor jeg finner det? kunne også tenke meg en litt annen frontfanger. forslag??? Moderatoredit (R Andersen); Jeg har endret overskriften din til noe mer forklarende. Vennligst les reglene for forumet før du poster. Mtech 2 frontfanger og sports speil skal du ha mteck 2 front bør du rive med sideskjørtene også De delene du ser bilder av er hentet hos schmiedmann.no de finnes også på koed.no og http://www.motortechnik.no/ Mvh stian
sneip_1 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 det så jo fett ut da. tror nok det blir det til jul ja takker
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 oj, de speila der har jeg aldri sett før. Litt tøffe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå