bbmw Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Lurer på å kjøpe delenummer: 2007 fra schmiedmann.no til min E30 316 1990. Noen erfaringer med disse eller lignende? Ser de er kategorisert som "uoriginal". Hadde vært så digg med fjernstyrt sentrallås til E30 Takker for alle tilbakemeldinger!
bbmw Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 1200kr + frakt! Så prisen er ingenting å si på Men det er vel å merke kun til dører, ikke bakluke. Men eg for min del tenkte å montere sentrallås i forbindelse med lakkering, sveise igjen/sparkle nøkkelhullene fremme og bare beholde original baklukelås
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Ikke ille... Har montert uorginalt før,men på Ford... Greit og installere og fungerte greit.. ser ut som nogenlunde likt sett... Legg evt 2 ledninger ned bak fanger som går til batteri... så du får koblet opp strøm for og få opp låsene hvis den tapper seg ut.. så slipper du slosskamp for og komme til jobb. Men bare nødvendig hvis du skal fjerne dørlåser helt..
ingard Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Har installert på min E34 for noen år siden fra en her på forumet. Kostet 300-400 (husker ikke helt) og har funket fjell hittil. Har ikke byttet batteri eller noe som helst. Er jo en veldig enkel funksjon å få til. Det er sikkert likt på e30, men på min fungerte denne låsen slik at den sendte strøm til låsen i førerdøra i noen sekunder. Det fører til at sentrallåsen låser bilen. Du kan jo høre om han skaffer på epost "henrik.s.palm at hpstuff.no".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå