ole-28- Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 hei. har nettopp puttet en s38b38 motor i e28. fyra opp bilen og motoren gikk pent, men når jeg skulle prøvekjøre begynte den å fuske etter 4-5min med kjøring. den fusker på tomgang og når jeg kjører på lavt turtall. (opptil ca 3500rpm) når den står på tomgang må jeg holde liv i den og den "sliter" med å komme opp til ca 3500. renset pluggene og den fungerte som den skal, men etter 20min med kjøring begynte den og kødde igjen. renset pluggene nok en gang, men uten resultat. noen som vet hva dette kan være eller har forslag på noe jeg kan prøve, er det bare å skrike ut. takk på forhånd. MVH Ole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Defekt tempsensor så den går i kaldstartsprogram, og får for mye bensin når motoren begynner å bli varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 mulig, men er sånn når motoren er kald oxo. hvis det er den burde jo motoren gå rent når motoren er kald? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 kan jo være en coil som har tatt knekken da? har du sjekket om du har gnist på alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole-28- Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 har tenkt på det, men siden det hender den går som den skal har jeg ikke sett etter. men får sjekke det etter på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Kan også være at den suger falsk luft ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå