aottesen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Han er i allefall i live. Det haglet med Mail fra han da brevet fra Forbrukerrådet lå i postkassen hans, så jeg vet han holder på ennå. Min sak er løst, og jeg hadde håpet på at han skjerpet seg etter at forbrukerrådet tok kontakt - men tydeligvis ikke. Så det lureste man kan gjøre, er rett og slett å handle fra tryggere steder. (Jeg referer til "han", ettersom all kontakt har gått i regi av han som person, og ikke firmaet hans).
tobiasw Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Nå ser det ut til at Bilkabel.com har blitt autolights, og dermed ny eier. Måtte av denne grunn prøve å bestille da det var 40% avslag pga VM. Eneste jeg har fått vite er at varen jeg bestilte ikke er på lager, så det tok et par dager. Nå har jeg ventet en uke, men forhåpentligvis kommer vel varene snart.
Stoppie_Master Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Jeg har handlet fra autolights nu, så får vi se hvordan det går...
aottesen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 En annen måte å si det på, er kanskje at Autolights kjøpte varelageret til Bilkabel, og Bilkabel ble lagt ned (litt som Elprice som ble Deal over natten i forrige uke). Håper i allefall at alt blir bedre
tobiasw Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Ja, det håper jeg og! Har ikke fått mine deler jeg bestilte 06.03.11... Har sendt purremail nå.
Stoppie_Master Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 Jeg har nu fått mine varer fra autolights, og det tok ikke så mange dagene...
autolights.no Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hei, jeg ser at flere her er misnøyde og har dårlige erfaringer med bilkabel.com, som en skrev her så har Bilkabel.com blitt kjøpt opp av oss og drives nå inn under Autolights.no Jeg må først og fremst beklage at jeg ikke har fått svart på denne tråden tidligere! Vi i Autolights.no ønsker å være et firma hvor våre kunder kan stole på at vi er effektive, seriøse og ikke minst ærlige. Vi ønsker at dette skal være faktorer som fører til fornøyde kunder. Vår styrke er kunnskapen vi innehar på det markedet vi dekker og kvaliteten på varene våre. Vi lover å yte vårt beste for å tilfredsstille ALLE våre kunder!!! Ta en titt på den nye nettbutikken vår og facebook-siden vår, hva synes dere? Nettbutikken: http://www.autolights.no Facebook-siden: http://www.facebook.com/autolights Håper å kunne tilfredsstille har våre kunder i all fremtid God kveld
aottesen Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Høres veldig bra ut, og takk for tilleggsinfo til tråden! Men, av ren nyskjerrighet - Er det noen spesiell grunn til at begge selskapene er registrert under samme adresse i Oslo. Autolights er registrert som et utenlandsk selskap, mens Bilkabel er/var registrert som et norsk enmannsforetak. Bilkabel.no Autolights.no
autolights.no Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hei, grunnen til at det er samme adresse er fordi vi kjøpte opp hele innmaten til Bilkabel og dermed også tok over leiekontrakten deres. Per dags dato har vi som du påpeker lik adresse som Bilkabel, Konows gt 67b, men i forrige uke flyttet vi over til ny lokaler på Manglerud i Oslo og måtte dermed gå for en postboks, denne adressen kan også sees under "Kontaks oss" på nettbutikken vår, der vil du finne følgende informasjon: Autolights PB 142 Manglerud 0679 Oslo Telefon: 46 77 99 05 Jeg forstår at enkelte er skeptiske, men som nevnt har Bilkabel blitt kjøpt opp av helt nye personer, vi i Autolights.no yter 110 % for bedriften og jobber både dag og natt for å holde kundene våre fornøyde, og det skal vi fortsette med! Se gjerne på kommentarene vi har fått på for eksempel bilforumet eller på facebook-siden vår. Jeg ønsker alle tidligere og nye kunder velkommen til Autolights.no og lover dem en hyggelig kundeopplevelse! All kritikk taes godt i mot!
aottesen Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Høres veldig bra ut!!! Takk for tydelig og godt svar!
autolights.no Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hei, det skulle bare mangle Bare å ta kontakt når det måtte være behov for det, tilgjengelig 24/7. Hehe Hva synes du forresten om nettbutikken og facebook-siden vår?
aottesen Skrevet September 10, 2011 Forfatter Skrevet September 10, 2011 Nettbutikken ser veldig bra ut! Du har ikke mulighet til å få tak i AE-pærer til E87 Pre-FL som er KRAFTIGE? Da mener jeg F10-lookalikes, ikke slike halvblasse "5W Super Ultra Mega Bright"-pærer som jeg har nå..
autolights.no Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Hei, så flott at du likte nettbutikken vår Skal undersøke om vi får tak i sterke AE pærer eller ikke, lar deg vite om ikke så lenge;) Ha en god kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå