OLEZZ Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Vi har ikke kobla det. Sperrer ikke spesielt tidlig
E30 Andreas Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 begge må ha speedosignal har jeg lest mange plasser... ja det har alltid vert tilkoblet så skal ikke være det? og ja ledningene hadde mange brudd, trolig på grunn av gammel stiv isolasjon! gått over alt foran der ja Mvh Andreas
rakett Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 fusketi fusketi, splutti splutti, splatt splatt Fin prosjekt tråd mann!
E30 Andreas Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 JA!!! den klikker enda når den blir driftsvarm!!! noen som har en ide om hva det kan være???? kan jeg låne en hjærne av deg ragnar?? Mvh
Trond.S Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Hva med vanntempsensoren til motorstyringa? S50'n jeg hadde fuska når den ble varm. Bytta den så slutta den med det.
rakett Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 den har'n bytta :S Nå skal jeg jo selge den ene ekstra hjernen min da... :S Får se, kanskje jeg kan ta med den og. prøver å bytte lmm først, det føles litt tryggere. EDIT: du har fått resonanseflappen til å virke!!! Du er faen meg et geni ass!!!! haha, bra mann!
E30 Andreas Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 funker som faen den resonanseflappen ja ødelegger vell ikke hjærnen av å prøve den? hvis den blir ødelagt får jeg bare kjøpe den... kan vi ikke prøve den som er chippa? nekter å tro at lmm gjør noe tull når den blir driftsvarm??? (bare med respons å forbruk) har du en ekstra sånn luft temp sensor også? kan prøve å bytte den å Mvh
Østgaard Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Gromt prosjekt Satser på du får den til snart da
Kristian H. Foss Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Stilig sleeper dette Andreas! Blir det 2x røde E30 S38 cruising til sommeren eller?? Kjedelig med slike problemer, jeg var så heldig at det kun var ledningene til den blå vanntempsensoren til styreenheten som hadde brudd som OLEZZ nevner. Motoren trodde nok den var -100 grader. Har vært borte i at luftmassemåler kødder når motoren blir varm, men dette kan sikkert være sære tilfeller. Min S38 bruker mye bensin, men går helt strøkent. Har ikke koblet speedsignal ennå, men regner med at dette bør gjøres. Turtelleren min er helt på styr.
E30 Andreas Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Stilig sleeper dette Andreas! Blir det 2x røde E30 S38 cruising til sommeren eller?? Kjedelig med slike problemer, jeg var så heldig at det kun var ledningene til den blå vanntempsensoren til styreenheten som hadde brudd som OLEZZ nevner. Motoren trodde nok den var -100 grader. Har vært borte i at luftmassemåler kødder når motoren blir varm, men dette kan sikkert være sære tilfeller. Min S38 bruker mye bensin, men går helt strøkent. Har ikke koblet speedsignal ennå, men regner med at dette bør gjøres. Turtelleren min er helt på styr. ja blir to røde s38r til sommern!! blir mange s38 i e30'er til sommern egentlig... skal sette en 3.6 i en kompis sin bil i vinter å neste sesong blir knallbra!! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Stilig sleeper dette Andreas! Blir det 2x røde E30 S38 cruising til sommeren eller?? Kjedelig med slike problemer, jeg var så heldig at det kun var ledningene til den blå vanntempsensoren til styreenheten som hadde brudd som OLEZZ nevner. Motoren trodde nok den var -100 grader. Har vært borte i at luftmassemåler kødder når motoren blir varm, men dette kan sikkert være sære tilfeller. Min S38 bruker mye bensin, men går helt strøkent. Har ikke koblet speedsignal ennå, men regner med at dette bør gjøres. Turtelleren min er helt på styr. ja blir to røde s38r til sommern!! blir mange s38 i e30'er til sommern egentlig... skal sette en 3.6 i en kompis sin bil i vinter å neste sesong blir knallbra!! Mvh Det blir bra! Sykt artige biler med denne motoren. Kjørt ifra alt jeg har testet mot foreløpig på hvite skilt. Får sette på plass prøveskilt- og japsebil-folka på treff da vett.
E30 Andreas Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 da var feilen med motoren funnet... var ute en tur med ragnar ista, og prøvde lmm'n hans og da virket den supert!! byttet tilbake til min og da blir den bare kaos... vill ikke varve mer enn 3000 runder å sånn??? utrolig at lmm kan virke sånn når bilen blir driftsvarm?? den ser helt fin ut i trådene osv også??... menn da var den feilen utarbeidet Mvh Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå