Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Bra at det ordna seg! Ganske sikker på at jeg så touringen her om dagen, i 50-sona mellom Elkjøp og TS-Racing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 ja det kan nok stemme bra:P jeg bor opp den veien før ts-racing Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 ja det kan nok stemme bra:P jeg bor opp den veien før ts-racing Mvh Åja. Jobb- parkeringen er rett i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 BØRNE BØRNE BØRNE PÅ SPERRE (etter oljeskift) --> VIDEO VIDEO VIDEO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 hehehe får se hva jeg får ordna da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Skjer det noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole92 Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Skjer det noe eller? Lurer jeg og på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Da får jeg vell skrive en liten uppdate på hva som har skjedd med bilen siden sist jeg har satt inn e34 m5 radiator i fronten, det var egentlig en del modifisering som måtte til da den er så brei at den går halvveis ut på fjærnlampene på hver side! så den står da på skrå inne i fronten, måtte skjære vekk hele front supporten og lage ny som sitter på skrå og modifisere litt på venstre rammevange (FYFY) lagde også ductingplate på raddisen med vifte i og skar ut masse i fronten for å få nok luft. lagde også stor og kjempekraftig skliplate/ramme foran bunnpanna... MEN.. har klart å slette alle bildene av hele den prosessen! så blir ikke noen bilder av akkurat det. har også byttet alle foringene i bakstilling med pf, gsp justerbare og alt nytt av brekk og wirer osv.. menn de bildene er selvfølgelig slettet sammen med de andre . (menn det hadde ikke vert så mye å se på uansett en møkkete gammel e30 bakstilling har vell alle her inne sett før! ) og så har jeg kjørt en hel masse... bruker bilen vær eneste dag (er jo bruksbil??) og en haug med bakhjul har gått med! det jeg har gjort i det siste er å feilsøke en liten sjukdom bilen min har holdt på med, at den ikke vil starte umiddelbart etter man har stoppet den, det var ledningsbrudd til temp sensoren!! takk til morten og ole for å ha funnet ut det! og så har jeg sveiset coilovers til bilen, raceland som opprinnelig er til e39: det ble jeg vildig fornøyd med, virker fint til en billig penge! kjøpt av alex her på forumet forresten. og så har jeg byttet fra 3,6 svinghjul og clutch tilbake til 3,8 dobbelmasse med ny lamell (motsatt av hva man egentlig gjør) menn vill ha mer tyngde i varvet da bilen er relativt tung! veldig fornøyd med det. og så har jeg ordnet opp i motorrommet, fått alt svart og fint, så det ser ''orginalt'' ut varmedeksel?? synes bmw skulle levert denne sånn, som 338i! og så har jeg montert oljetrykk og oljetemp instrumenter inne i hanskerommet og her er giverne med en sånn gsp ting.. gjør en masse småting hele tiden som jeg glemmer å ta bilde av menn her er en ting, gul lyktefilm og xenon i fjærnlysa... her er et par bilder av bilen som den står nå... ganske lurvete utvendig blitt etter flere gardermoen kjøringer og masse gatekjøring. var også uheldig og fikk en 200sx i v baksjerm.. sånt skjer når mann missforstår hverandre litt skal se om jeg finner noe diverse bilder av ting som har fåregått siden før vinter til nå.. og skal få lagt ut noen bilder og film av kjøringene på gardermoen og diverse morsomheter på gata! mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 jo.. har også montert e36 tannstang... Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 koselig med en liten oppdatering Bilen røyklegger jo i 3 giret så skodden ligger tett Det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 her er 2 filmer fra kjøring på gardermoen sist... inboard: Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Kjempetøft prosjekt! Liker masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 her er 2 filmer fra kjøring på gardermoen sist... Mvh Andreas Har du spasmer i høyrefoten eller ? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 her er 2 filmer fra kjøring på gardermoen sist... Mvh Andreas Har du spasmer i høyrefoten eller ? hehe. Rockefot! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå