Østgaard Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 noen som har noe gode triks for å lette en e30 touring uten å ta bort for mye komfort?? Mvh Henger meg på den. Skulla letta min noen kg før godkjenning Ser ut som en aritg touring dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 var artig å plage denne litt i kvedl! å andreas! se å kvitt deg med denna e30'n å kjøp ordentlig bil =) (e28 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 tøfft:) litt sliten utvendig men det er jo fiksbart.... her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 hehe ja morten, var gøy å plage e28 ja!!! noen som er intr i e30 m5 touring??? virker alltid!!! Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 hehe, lurer kanskje på om jeg plaga bilen din mer enn du gjorde med min? hehe får komma nedover i kveld så får vy ta noen bilder kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 hehe, lurer kanskje på om jeg plaga bilen din mer enn du gjorde med min? hehe får komma nedover i kveld så får vy ta noen bilder kanskje bilder av hvem bil da? salgsbilder?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 var artig å plage denne litt i kvedl! å andreas! se å kvitt deg med denna e30'n å kjøp ordentlig bil =) (e28 ) kjøp den blå sedan her;) den er vant til og plages;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 var artig å plage denne litt i kvedl! å andreas! se å kvitt deg med denna e30'n å kjøp ordentlig bil =) (e28 ) kjøp den blå sedan her;) den er vant til og plages;) ja... morten driver å overbeviser meg til det send meg noen bilder og litt specs å sånn da vell Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 hmmm, E28, skeptisk. Da må du ha turbo for at det skal bli morsomt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 hadde det morro i morten sin i går lyst på noe annet bare egentlig... behøver ikke gå noe særlig bedre, går ikke bra uansett eller hva tror du ragnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Ikke spør meg, jeg klarer ikke å bestemme meg for en dritt her i verden for tiden. Ting bare surrer oppi huet, ganske plagsomt egentlig. Men jeg vil påstå at du må IHVERTFALL ha over 250 hk for at det skal være noe morsomt, er du ikke enig? Og at bilen kanskje ikke må være for kostbar heller, for da blir man redd for den også er det kjipt hvis noe skjer. Og ikke for rusten, det nytter heller ikke. Sånn i bunn og grunn er jo bilen din ganske grei sånn. Prøv den på gatebil da vel, har du kjørt nye rudskogen enda ? Kanskje det gir inspirasjon den ene eller andre veien. Men du har rett, det går ikke særlig bra uansett! (blir vel aldri nok hk sikkert). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Andreas Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Ikke spør meg, jeg klarer ikke å bestemme meg for en dritt her i verden for tiden.Ting bare surrer oppi huet, ganske plagsomt egentlig. Men jeg vil påstå at du må IHVERTFALL ha over 250 hk for at det skal være noe morsomt, er du ikke enig? Og at bilen kanskje ikke må være for kostbar heller, for da blir man redd for den også er det kjipt hvis noe skjer. Og ikke for rusten, det nytter heller ikke. Sånn i bunn og grunn er jo bilen din ganske grei sånn. Prøv den på gatebil da vel, har du kjørt nye rudskogen enda ? Kanskje det gir inspirasjon den ene eller andre veien. Men du har rett, det går ikke særlig bra uansett! (blir vel aldri nok hk sikkert). jaja under 250 hk er uaktuelt for å si det sånn... ellers er det bare vinterøse!!! har jo s38n da som jeg kan sette over eller om noen vil kjøpe e30n med s38n i så kan jeg kjøpe en større motor til en e28 du har ikke no diff med høy utveksling liggende forresten ragnar? bygg amerikansk du ragnar så får du masse hk og beholde skiltene Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Selg E30n som den er og kjøp E28n til H_Vatn! Der skal det nok passe fint med en S62. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå