atlee Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hva må gjøres for å få godkjent e36 325 motor i en E30? (orginal 325i)
Olelink Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Søk i forumet med søkefunksjonen i venstre meny Dette er en ganske vanlig ombygging så det finnes masse info fra før
AndreasBr Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Søk i forumet med søkefunksjonen i venstre meny Dette er en ganske vanlig ombygging så det finnes masse info fra før Allikevel finnes det ingen sticky med informasjon om motorbytte...?
SweetBMW Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Er en guide for S50 i E30 om jeg ikke husker feil, men det er ganske omfattende info, er ikke alle som sitter på alt, og hvis vi skal dekke alle E30 med alle rekker av motor, E36 med samma og E46 osv, blir mye å holde styr på.
winchester Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Guiden dekker S50 og M50, og den er omfattende. All informasjon du måtte trenge for ombyggingen til M50 motor, noe informasjon om S50 tror jeg mangler, men spør du i tråden får du svar.
atlee Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Guiden dekker S50 og M50, og den er omfattende. All informasjon du måtte trenge for ombyggingen til M50 motor, noe informasjon om S50 tror jeg mangler, men spør du i tråden får du svar. Selve ombyggingen tror jeg går greit,det er å få det godkjent hos BT som jeg lurer på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå