Gå til innhold

Lars-Erik´s BMW 95 E36 320i Cab (SELGES)

leba
 Share

Anbefalte innlegg

Ok. Takk for info. Får se hva som fulgte med i esken. Hva tidligere eier kjøpte...

Ellers har jeg fått på dørtrekket på pass.sida igjen, montert et deksel på motorblokka og koblet på ny ledning til tåkelyset, så nå er det "orginal" kontakt der og ikke bare korte kabelskostumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det endelig litt mildvær og man kunne spyle bilen, så fikk endelig tatt noen nye bilder av bilen. De er tatt med mobil kamera så er ikke verdens beste.

xdbeu31qt9ggt3qo1tvq.jpg

ixvr88skrhxursxvs03d.jpg

d3gopx3a6dl4h7egpxb1.jpg

515sxykrlevgopnbd063.jpg

gqol69d6fklffb3ym3hh.jpg

Må få senka den foran og heisa den litt bak ja.... :-P

2y61l0g519agft1genk8.jpg

r48cue867qg35284cyyg.jpg

Er dette M3 fanger eller bare M3 innsats?

nltzbqlu283jw860a2rm.jpg

Lyst å bytte dette til M-tech ratt...

py8cit2dkx7tew6bqrks.jpg

h6kuabycr5iwff1fft1m.jpg

Da rundet bilen 170000 km

qykamevjm0syvmk0vcmp.jpg

Hva betyr den klokka? Er det insp eller noe? Og skal registerkjede byttes på disse bilene?

p53940cmhycdtvxee5vz.jpg

Noen som vet hvordan det er å bytte fra manuell til digital klima og hva dette koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Richie :D Bruker den nå også, så du vil nok se den til stadighet på veiene her ;)

Åssen Bmw har du?

Du har lyst på de ja... Er mange av de på finn.no og felger selges her inne så bare å leite der ;)

PS: Du vet ikke om noen M-parallell felger til salgs? Har lyst å bytte ut ASA sommerdekka med de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut noen bilder av sommerfelgene. Fine felger hvis de hadde vært strøkne, dette er bare 2 av de bare, de er ikke veldig pene som dere ser, så driver å sjekker litt mulighet for å få lakket de opp. De 2 andre er forholdsvis fine.

Har lyst å bytte de i M parallell felger da, så finner jeg det til en bra pris blir disse solgt.

wak2mskwfksbvtowqphs.jpg

2kbg71mksgp9c69xwhy0.jpg

xmva9dprqppmnbt2xu5p.jpg

1622wrlfcpz5z6ttc5ot.jpg

2bfe0hxxd8k8j8xuoo8z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. nå har jeg bare en sliter til kjøring frem og tilbake jobb.. 98' 316i LIMO :P heh.. helt original tralle som er teknisk i god stand og er helt ok ellers.. Lyst på no mer spennende egentlig, men har Volvoen også.. og den bruker madamen.. men har hatt en del bra BMWer da :) og flere vil det bli.. heh

Jeg har hatt M-parallell på to av bilene mine og det er nydelige felger.. sannsynligvis den peneste felgen fra BMW.. Er dessverre få hele sett til salgs.. det er vel håp for de gamle hjulene dine? med litt kos, så er mye gjort vettu!

Jeg holder øynene oppe etter bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. nå har jeg bare en sliter til kjøring frem og tilbake jobb.. 98' 316i LIMO :P heh.. helt original tralle som er teknisk i god stand og er helt ok ellers.. Lyst på no mer spennende egentlig, men har Volvoen også.. og den bruker madamen.. men har hatt en del bra BMWer da :) og flere vil det bli.. heh

Jeg har hatt M-parallell på to av bilene mine og det er nydelige felger.. sannsynligvis den peneste felgen fra BMW.. Er dessverre få hele sett til salgs.. det er vel håp for de gamle hjulene dine? med litt kos, så er mye gjort vettu!

Jeg holder øynene oppe etter bilen din :)

Ja, du får blinke med lysa hvis du møter meg, så skal jeg hilse jeg, hvis det ikke er madamen som kjører. Må dele den hu, hu som står som hovedeier på den... :P Er bare litt bilfreak hu også.. hehe

Så det er konebilen ja, hehe. Syns du skal joine BMW og cab klubben igjen ;) hehe

Har enda ikke funnet noe M parallell til salgs nei :( Får kikke litt mer, eller så vet jeg om en hogger som henter deler i Tyskland, mulig han kan hjelpe. Har funnet en som kan fikse de gamle nå da, han skulle ha 5000,- for alle 4, så sant resten av kromen lot seg fjerne, så får se. Skal se litt på selv også, prøve å skrape av litt og se....

Pen bil! Kikket litt på denne før jeg handlet min. Kunne også tenkt meg vinterfelgene dine.

Takk for det. Bilen er fin den, men forrige eier har ikke vært så nøye med den som han skrøyt av, vi fikk heldigvis prutet den godt ned i pris etter NAF test.

Du har lyst på de du også ja, hehe. Er som sagt mange til salgs av de, både på forumet her inne og på finn.no. Disse er jo ikke org. heller, står ikke "motorsport" på dissse og det gjør det vel på de org.??

Har du noe tråd med bilen din her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bytte noen foringer i for & bakstilling før eu-kontrollen. Har lest her inne at noen av dere har byttet til polyflex foringer (eller noe sånt) er dette mye dyrere enn vanlig? Og hva med bærearmsforinger i forstillinga, kan det lønne seg å bytte hele bærearmen istedet? Er dette billigere/mindre jobb? Og hvor lønner det seg å handle? GS bildeler/schmiedmann/koed.no/dk??

Takk for svar og hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så heldig å lov å sitte bak i cab´n min igår, og fant da ut at innertaket hadde løsnet fra "stanga" på cab´n, et par steder. Noen som vet hvordan det er å få festet dette igjen? Kan man spraye på lim og presse det sammen igjen, eller må hele innertaket av og bytte fester osv?

Har også sett på "bilstereo forumet" her inne at det skal passe med 6x9" i sidene bak på bilen, noen som har montert dette før og har noen monteringstips/bilder??

Takk for all hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...