Erik89 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Tenker du på trekket bak sidevinduene? Eller tenker du på selve taket over hodet? Fikk ordna kalesjet innvendig idag, en av de forrige eierne har visst klart å ødelegge den ene siden så den bare henger og slenger..fikk endelig fiksa det idag Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Taket over hodet. Det sitter på midten, men har løsnet i hver ende. Er også litt løst litt lenger fram i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Får du tatt bilde? Det er kanskje en enkel løsning som jeg fant på min, men er litt enklere å komme med forslag med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har også sett på "bilstereo forumet" her inne at det skal passe med 6x9" i sidene bak på bilen, noen som har montert dette før og har noen monteringstips/bilder?? Takk for all hjelp:) Det er går fint men 6x9 i sidene bak i bilen, må bare lage noen nye fester til høytaleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Nice cab du har. Samme farge som meg og Enig at M-parallell felger er vanskelige å finne. Da jeg fikk fatt i mine, så MÅTTE jeg kjøpe med en gang.hehe. Men vurderer faktisk å kjøpe nye til våren igjen om jeg får en bra pris for M-paralellene mine. Men det er bare under vurdering, sånn hvis du skulle være interessert. Ta en titt på tråden min, så ser du bilde av bilen med felgene på. Digger også vinterfelgene dine. M Double spoke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Nice cab du har. Samme farge som meg og Enig at M-parallell felger er vanskelige å finne. Da jeg fikk fatt i mine, så MÅTTE jeg kjøpe med en gang.hehe. Men vurderer faktisk å kjøpe nye til våren igjen om jeg får en bra pris for M-paralellene mine. Men det er bare under vurdering, sånn hvis du skulle være interessert. Ta en titt på tråden min, så ser du bilde av bilen med felgene på. Digger også vinterfelgene dine. M Double spoke? Takk takk, er fornøyd jeg, selvom det er noen småting å gjøre med den. Det er double spoke ja, 17", ikke org. dog. Det står ihvertfall ikke "motorsport" rundt senter på de. Men de er veldig fine til bilen. Overraska over bra den er på vinteren også med 17". Skal ta en titt til på tråden din, vært å lest den før, hehe. Skal få lagt ut sommerdekka mine på nettet og se hva jeg får for de. Er intr. i felgene dine jeg hvis jeg får ordnet cash. Har også sett på "bilstereo forumet" her inne at det skal passe med 6x9" i sidene bak på bilen, noen som har montert dette før og har noen monteringstips/bilder?? Takk for all hjelp:) Det er går fint men 6x9 i sidene bak i bilen, må bare lage noen nye fester til høytaleren Ok. Da får jeg se litt på det. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Tok årets første cab tur her om dagen, var så digg vær så måtte bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Fant litt vann under "cablokket" når jeg skulle ta ned cab´n på denne turen. Det var rett bak pass.ryggen på fører sia. Noen som har noen idé om hvor dette skal komme fra? Skal få tatt et bilde av det en dag. Når jeg skal åpne "cablokket", skal ikke dette sprett opp slik at man får tak i det? Nå må jeg holde bakvindu oppe, dra i handtaket og løfte lokket selv. Er dette riktig eller er kan det være noe feil med vakuumet i systemet fra håndtak til åpnemekanisme bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Får du tatt bilde?Det er kanskje en enkel løsning som jeg fant på min, men er litt enklere å komme med forslag med bilde Jupp, skal prøve å få tatt bilde av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 Da har jeg tatt et par bilder av innertaket. Ikke så lett å se forskjellen, men man ser at innertaket er "høyere" på bildet 2. Og det er jo en "ramme" under det. Denne kan jeg klemme rundt stanga som går over cab´n. Så virker som denne har løsnet på en eller annen måte. Så også på utsia taket at det manglet en søm på bakerste stanga der innertaket er løst. Noen tips til folk som fikser cab tak? Legger også ved bilde av hjørne hvor det lå litt vann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Er det vanndam på det siste bildet der? Der skal det være en dreneringsplugg, mulig denne er tett. Fjern vannet og sjekk om det ligger noen blader og annet dritt der som tetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Det lå litt vann der ja. Da skal jeg sjekke det, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 har samme ''problem'' med cab'en min. henger litt over bakrutene :\ tenke æ barte sku lime litt fådt fikset det i din bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Nei, har ikke fått fikset det ennå, men vurder det samme selv. Kjøre på med spraylim inni der og se om det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nei, har ikke fått fikset det ennå, men vurder det samme selv. Kjøre på med spraylim inni der og se om det holder. spørs om spraylim holder. tenke æ bare sku bruke litt tec-7, da kommer det ikke løs på en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå