leba Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Nei, sant det... Prøv først du a, så kan jeg høre hvordan det gikk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 er litt skeptisk på d der når man legger ned taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Ja. Nå er det bare klumpete fordi innertaket ikke bretter seg ordentlig Skal se om jeg får hørt med BMW en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Har fått et lite problem med sentrallåsen på bilen, når jeg låser førerdøra låser den ikke de andre, men når jeg låser bakluka låser den også pass.døra, men så begynner sentrallåsen å "jobbe" og låser seg selv opp & igjen 4-5 ganger før alt er låst. Når jeg så låser opp igjen, så er det bare fører døra som åpner seg, hvis jeg låser opp bak er det bare bakluka & pass.døra som låses opp. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Da har jeg fått fikset sentrallåsen, var bare kontakten som hadde hoppet av i førerdøra Idag jeg har byttet begge bærearmene foran og fått montert HR coilovers foran. Skjønner ikke helt hva forrige eier har kjøpt, for det så ikke ut som det var justerbart bak (han har montert dette), men skal sjekke det opp litt... Noen som har bilder av hvordan coilovers ser ut bak på en E36? Så nå må jeg bare bytte en eller annen ring bak rattet som ledningen til hornet og airbagen sitter i for hornet virker ikke, så kan bilen EU godkjennes. Her har også tidligere eier(e) gjort mye rart, rattet har tydeligvis vært av før for airbagen var ikke koblet til og montert feil så ledningen var ikke lang nok engang :S Lurer også på et par andre ting: Har 17" "M3 felger", men disse subber i innerskjermene på respektive side man svinger til ved fullt rattutslag, det skal vel ikke være nødvendig å bruke spacere på disse bilene med 17"? Hvordan passer det da med 18" som jeg har på sommerhjula? Kan det være feil inpress på 17"? Trodde disse bare var til 3 serien.... Håper noen har noen svar eller forslag, på forhånd takk for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hvis du har montert coilovere så kan du risikere subbing med de originale M3-felgene p.g.a at de har ganske høyt innpress. Når det gjelder coilovere bak så skal det sitte en justeringsmekanisme i fjæra og demperen skal stå for seg selv. Det burde se omtrent slik ut; Justeringsmekanismen kan også være montert på toppen av fjæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Det subbet foran før jeg monterte coilovers også, men kan kjøpe noe spacere og teste ut med det. Var sånn jeg trodde det skulle være, takk for bilde og hjelp Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Tenker du på trekket bak sidevinduene?Eller tenker du på selve taket over hodet? Fikk ordna kalesjet innvendig idag, en av de forrige eierne har visst klart å ødelegge den ene siden så den bare henger og slenger..fikk endelig fiksa det idag Før: Etter: Hvordan ordnet du dette Erik? Så i dag når jeg tok det cab´n at trekket hadde løsnet der også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Kunne du tatt et bilde av det? Åssen det ser ut innenfra kupéen og bak kalesjet om du skjønner Jeg fiksa det med nål og sort tråd Men et lite tips, ta kalesjet halvveis "opp/ned". Da får du mer plass, og alt blir igrunn mye enklere Tok desverre ikke noe særlig med bilder underveis, da jeg ikke visste åssen utfallet blei. Om du får tatt noen bilder så kan jeg kanskje få fiksa noe i photoshop, om hva som skal hvor. Men jeg satt meg bare ned og titta på det, og fant etterhvert ut av en måte OBS! Nå som det er minus osv, så må du ikke glemme bakruta da! Du vet det sikkert, men alltids greit å være på den sikre siden og bare nevne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Skal se om jeg får tatt noen bilder etterpå, også skal jeg se litt mer på det, så det var noen klips/braketter der.. Ikke glemme bakruta? Hva tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Ja, om det samme har skjedd deg så fungerer ikke de "klipsa" som var der før, for da har de knekt av. Derfor jeg måtte sy de på igjen At når det er kaldt, så kan bakruta sprekke når du tar den kalesjet ned/opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Okei, får se litt på det i morgen og i helga. Aha, ja den tåler vel ikke så mye nei, men har vært heldig frem til nå og har hatt et par cab turer allerede hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Da har jeg fått fikset sentrallåsen, var bare kontakten som hadde hoppet av i førerdøra Idag jeg har byttet begge bærearmene foran og fått montert HR coilovers foran. Skjønner ikke helt hva forrige eier har kjøpt, for det så ikke ut som det var justerbart bak (han har montert dette), men skal sjekke det opp litt... Noen som har bilder av hvordan coilovers ser ut bak på en E36? Så nå må jeg bare bytte en eller annen ring bak rattet som ledningen til hornet og airbagen sitter i for hornet virker ikke, så kan bilen EU godkjennes. Her har også tidligere eier(e) gjort mye rart, rattet har tydeligvis vært av før for airbagen var ikke koblet til og montert feil så ledningen var ikke lang nok engang :S Lurer også på et par andre ting: Har 17" "M3 felger", men disse subber i innerskjermene på respektive side man svinger til ved fullt rattutslag, det skal vel ikke være nødvendig å bruke spacere på disse bilene med 17"? Hvordan passer det da med 18" som jeg har på sommerhjula? Kan det være feil inpress på 17"? Trodde disse bare var til 3 serien.... Håper noen har noen svar eller forslag, på forhånd takk for all hjelp. Var sleperingen til rattet som var defekt, og den kostet bare 1700,- hos Bmw, så fikk idag istedet tak i et M tech 2 ratt til 1200,- så da blir det ratt bytte. Legger ut bilder av det når det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Da var bilen eu-godkjent. M-Tech ratt montert og coilovers montert. Legger ut bilder av dette etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Her er bilder av innertaket som har løsnet, noen tips? Er dette samme problem som du hadde Erik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå