Gå til innhold

Lars-Erik´s BMW 95 E36 320i Cab (SELGES)

leba
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fått sett noe særlig på det ennå, tok bare en rask titt istad, og ringene og snøra henger jo der, så tenkte å prøve å sy fast dette på en måte i selve taket...

Noe alla det du gjorde eller??

Nei, rørte ikke taket ;) Sy så den plata blir festet mot enden av trådene. Ikke så flink til å forklare desverre, men som sagt så kan jeg sikkert prøve å ta noen bilder av det ;)

Ang. dekk så er jeg litt usikker på hva som er best, men jeg kjører på Nankang. Funker bra det, bedre enn det ukjente merket som var på før.

Rust er no ordentlig dritt ja, men får håpe de gjør en ordentlig jobb og får orden på det.

Bare å få lagt ut noen bilder snart ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Fikk endelig tatt en ordentlig vask av bilen utvendig. Tok av lister osv, lå MYE sand og dritt under de ja. Så tok noen bilder samtidig. Er ikke de beste bildene, hadde bare Iphonen og er ikke noe mesterfotograf :P Har også fått på nye plastskilt på bilen :) Så neste nå er en skikkelig vask innvendig og smøre inn skinnsetene med noe guffe og rense cab´n.

tr1hntj1m9vrdmn7wv6i.jpg

79tb85z2kxeasd1sp9go.jpg

9uru87rqfw1xch8m0fta.jpg

zyiu0efgh9vej1eio291.jpg

0iu5yn01m32c0brlc3hq.jpg

8igx1pu1q2bm7g6dk5np.jpg

3qd7g2rgeersq3zd3hkq.jpg

dnja73sa8dp16vioxslr.jpg

mbh9q8cl65od6opgj8j9.jpg

Legger også ved noen bilder av rustskaden ved innerskjermen, denne blir heldigvis fikset om ikke lenge av fagfolk, har visst vært folk der før og gjort dårlig jobb :(

uqcsfpzq9aevvtdz7kfz.jpg

kkzqybcr8ngnr8vfccz0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tar jeg av listene på dørene? Er disse bare å vippe forsiktig av, eller er bare å dra de av og kjøpe nye klips? Skulle hatt de av for å fått noe farge på de. De har blitt så falma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine på 225/40-18 subber på innerskjermen foran og oppi topen, men om du ikke skal senke den så mye så kanskje det går? Er ikke no felg og dekk guru desverre ;P

Men jeg klarer ikke helt å se for meg 19" på e36.. Har du noen bilder av de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så de felgene på finn jeg også Leba, men blir nok 17" på meg. sikler på M contour II for tiden. har tatt kontakt med en som skal selge sånne også.

Når jeg får på litt M-plast så får vi ta en photoshoot sammen da :) Eirik89 får ta turen til vestfold å bli med han å :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg har 18" sommerfelger, men 2 av de stygge, men tror det holder med 18" egentlig, får jo senka noe da. Vurderer 17" selv, får den jo lavere da...

Ja, det må vi gjøre, hadde vært nice, skal bare få shina opp min også først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...