Erik89 Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Har ikke fått sett noe særlig på det ennå, tok bare en rask titt istad, og ringene og snøra henger jo der, så tenkte å prøve å sy fast dette på en måte i selve taket...Noe alla det du gjorde eller?? Nei, rørte ikke taket Sy så den plata blir festet mot enden av trådene. Ikke så flink til å forklare desverre, men som sagt så kan jeg sikkert prøve å ta noen bilder av det Ang. dekk så er jeg litt usikker på hva som er best, men jeg kjører på Nankang. Funker bra det, bedre enn det ukjente merket som var på før. Rust er no ordentlig dritt ja, men får håpe de gjør en ordentlig jobb og får orden på det. Bare å få lagt ut noen bilder snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Okei, blir fort Nankang, de hadde plutselig ikke Federal dekka på onlinedekk.no.... Ja, rust er HAT!!! Men vet det blir ordentlig gjort nå så. Skal se om jeg får tatt noen imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fikk endelig tatt en ordentlig vask av bilen utvendig. Tok av lister osv, lå MYE sand og dritt under de ja. Så tok noen bilder samtidig. Er ikke de beste bildene, hadde bare Iphonen og er ikke noe mesterfotograf Har også fått på nye plastskilt på bilen Så neste nå er en skikkelig vask innvendig og smøre inn skinnsetene med noe guffe og rense cab´n. Legger også ved noen bilder av rustskaden ved innerskjermen, denne blir heldigvis fikset om ikke lenge av fagfolk, har visst vært folk der før og gjort dårlig jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hvordan tar jeg av listene på dørene? Er disse bare å vippe forsiktig av, eller er bare å dra de av og kjøpe nye klips? Skulle hatt de av for å fått noe farge på de. De har blitt så falma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Det er bare å vippe forsiktig av Men ikke se bort ifra at du må kjøpe noen nye klips også, godt mulig noen blir ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Fant noen 19" felger på finn.no istad. Noen som vet hvordan dette går på E36 cab i forhold til senk osv? Vil det subbe? Dekkdim var 235/35-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Mine på 225/40-18 subber på innerskjermen foran og oppi topen, men om du ikke skal senke den så mye så kanskje det går? Er ikke no felg og dekk guru desverre ;P Men jeg klarer ikke helt å se for meg 19" på e36.. Har du noen bilder av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 en jeg kjenner har en gul e36 cab med 19" og ser bra ut det men er minimalt med gummi og felga ligger skikkelig godt oppunder skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28696702 Må jo senke noe, så den ikke står på stylter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Hehe så de felgene på finn jeg også Leba, men blir nok 17" på meg. sikler på M contour II for tiden. har tatt kontakt med en som skal selge sånne også. Når jeg får på litt M-plast så får vi ta en photoshoot sammen da Eirik89 får ta turen til vestfold å bli med han å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hehe... Jeg har 18" sommerfelger, men 2 av de stygge, men tror det holder med 18" egentlig, får jo senka noe da. Vurderer 17" selv, får den jo lavere da... Ja, det må vi gjøre, hadde vært nice, skal bare få shina opp min også først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 De var ikke dumme de da, likte de Tønsberg er ikke lange beita fra Skien, så det hadde vært morro (Heter forresten Erik ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Nei, de var gromme de, men de er solgt så da slapp jeg det, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Fikk litt smådeler i posten idag blir nok mtech front og sideskjørt på meg i ferien, så da er hvertfall jeg klar for litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Da får jeg bare se å få vaska bilen og få kjøpt inn sommerdekk da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå