Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 yes det må du er på jakt etter ny hjul som sagt, bbs rs reps hadde vert sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Litt hjernteppe nå kjenner, bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 viewtopic.php?f=6&t=147600&start=45 fant de på bilen til advantor 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hehe... Jeg har 18" sommerfelger, men 2 av de stygge, men tror det holder med 18" egentlig, får jo senka noe da. Vurderer 17" selv, får den jo lavere da...Ja, det må vi gjøre, hadde vært nice, skal bare få shina opp min også først Selge felgene du har på nå? Trenger noen til cab'n min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Glenglen: Ikke så dumme de, men har blitt litt fan av kantfelger i det siste jeg da.... Får vel leve med de jeg har på i sommer og shine de opp til vinteren. Og har mest lyst på M parallell, men de er vanskelige å få tak i.... Haug: Nei, det er vinterfelgene, så de skal jeg desverre beholde. Men tror det er endel av de tilsalgs på finn.no f.eks og på forumet her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaino Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Har 19'' 235-35 på min cab, fungerer fint det tar litt i hjulbuene bak, når man har det travelt over fartshumper osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Har ikke skjedd stort med bilen i det siste. Bare tatt en full service, vasket, og brukt den i god været Men nå er den tilsalgs. Da jeg skal kjøpe meg varebil (Touran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå